کد خبر:36561
پ

فروشگاه بتاکاپ برای خرید سکه

برای خرید هر یک از موارد از جدول زیر بر روی آن کلیک نمائید.       coming soon coming soon   * تبدیل امتیازات به سکه رایگان است. تا سقف 2000 سکه (معادل حداکثر 70 هزار امتیاز) برای کاربران تبدیل انجام می شود. کاربر متقاضی می بایست اینستاگرام بتاکاپ را فالو داشته باشد و […]

برای خرید هر یک از موارد از جدول زیر بر روی آن کلیک نمائید.

 

 

 

coming soon coming soon

 

* تبدیل امتیازات به سکه رایگان است. تا سقف 2000 سکه (معادل حداکثر 70 هزار امتیاز) برای کاربران تبدیل انجام می شود. کاربر متقاضی می بایست اینستاگرام بتاکاپ را فالو داشته باشد و در پست های آن حضور فعال داشته باشد. (لایک و کامنت بگذارد) حداقل امتیاز برای تبدیل سکه، 20 هزار امتیاز است.

 

تبدیل سکه به پول

شما می توانید از بخش های مختلف اپلیکیشن بتاکاپ سکه رایگان به دست بیاورید و به ازای هر 5000 سکه، 30 هزار تومان دریافت کنید.

*هر کاربر فقط یکبار می تواند درخواست تبدیل سکه به وجه نقد داشته باشد.

*کاربران با اکانت های مختلف تنها با یک حساب خود می توانند تبدیل سکه به وجه نقد را انجام دهند.

*شرط پرداخت وجه این است که کاربر اینستاگرام بتاکاپ را فالو کرده باشد و در 30 پست آخر در چالشها کامنت گذاشته باشد.

*ظرف حداکثر 48 ساعت به شماره کارت اعلامی شما واریز می شود.

 

بلیط طلایی

با خرید بلیط طلایی به مبلغ 20 هزار تومان، در صورتی که برنده فوتبال فانتزی بتاکاپ شوید، مبلغ جایزه شما به 200 هزار تومان افزایش پیدا می کند.

 

خرید 5000 سکه با تخفیف

شما می توانید از این بخش، به جای پرداخت 60 هزار تومان برای خرید 5000 سکه، 40 هزار تومان پرداخت کنید . ظرف حداکثر 24 ساعت به اکانت شما شارژ می شود.

 

خرید 2000 سکه با تخفیف

شما می توانید از این بخش، به جای پرداخت 24 هزار تومان برای خرید 2000 سکه، 18 هزار تومان پرداخت کنید . ظرف حداکثر 24 ساعت به اکانت شما شارژ می شود.

 

نمونه سوالات بتاکیو و چالش طلایی

شما با خرید سوالات بتاکیو و چالش طلایی می توانید شانس خود برای کسب سکه و امتیاز برای رقابت ماهانه افزایش دهید. چرا که سوالات این دو مورد همواره تغییر می کنند و آگاهی از جواب برخی سوالات می تاواند به شما در برنده شدن جوایز رده بندی ماهانه کمک کند. سوالات ظرف حداکثر 24 ساعت به ایمیل شما ارسال می شوند.

 

تبدیل 5 جایزه به 2000 سکه

شما می توانید جوایزی که تمایلی به استفاده از آنها ندارید را به 2000 سکه تبدیل کنید.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید