کد خبر:21103
پ

فرهاد مجیدی ورود این فرد را به کادر فنی استقلال ممنوع کند

در حالی که گمانه زنی های زیادی در خصوص مربی بعدی استقلال می شود، به نظر می رسد کار فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال تمام شده و او امشب رسماً معرفی خواهد شد تا با کادرش از فردا در تمرین استقلال شرکت کند و خود را آماده بازی حساس مقابل فولاد در هفته […]

در حالی که گمانه زنی های زیادی در خصوص مربی بعدی استقلال می شود، به نظر می رسد کار فرهاد مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال تمام شده و او امشب رسماً معرفی خواهد شد تا با کادرش از فردا در تمرین استقلال شرکت کند و خود را آماده بازی حساس مقابل فولاد در هفته هفدهم نماید.

 

فرهاد مجیدی ورود این فرد را به کادر فنی استقلال ممنوع کند

فرهاد مجیدی ورود این فرد را به کادر فنی استقلال ممنوع کند

نکته ای که باعث شد مربیانی همچون مجیدی و استراماچونی و حتی نامجو مطلق در استقلال  از ابتدا موفق نشوند، ضعف مفرط در درون دروازه این تیم بود که مربی گلرهای استقلال کسی نبود جز بهزاد غلامپور که با عملکرد ضعیف خود زمینه افت فنی سید حسین حسینی را فراهم آورد.

اگر محمود فکری تا نیم فصل در استقلال دوام آورد، این موضوع به واسطه درخشش فوق العاده رشید مظاهری در بازیهای ابتدایی بود که جلوی بروز شکستهای سریالی استقلال را گرفت وگرنه فکری خیلی زودتر از اینها از استقلال کنار گذاشته می شد.

به نظر می رسد در صورت انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، او می بایست از کنار نام بهزاد غلامپور  به عنوان مربی دروازه بان ها بگذرد چرا که او نشان داده، تمرینات مدرنی را برای دروازه بان ها در نظر نمی گیرد و باعث افت آنها می شود.

مجیدی برای موفق شدن در استقلال نیاز به یک کادر فنی قوی که ترکیبی از تجربه و دانش است دارد که حضور مجدد مجید نامجو مطلق و صالخ مصطفوی در این تیم می تواند دوباره استقلال را به روزهای طلایی خود در ابتدای سال که با 5 گل الریان را در هم کوبید بازگرداند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید