کد خبر:14733
پ

فرشید اسماعیلی از استقلال اخراج شد | تا اطلاع ثانوی یا برای همیشه؟

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که احمد مددی در ورزشگاه تهرانسر حضور پیدا کرد اما حضور وی در تمرین آبی پوشان با حواشی همراه و در نهایت منجر به جرو بحث یکی از بازیکنان با وی شد.   فرشید اسماعیلی در  اختیار باشگاه قرار گرفت ماجرا از این قرار است […]

تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که احمد مددی در ورزشگاه تهرانسر حضور پیدا کرد اما حضور وی در تمرین آبی پوشان با حواشی همراه و در نهایت منجر به جرو بحث یکی از بازیکنان با وی شد.

 

فرشید اسماعیلی در  اختیار باشگاه قرار گرفت

فرشید اسماعیلی از استقلال اخراج شد | تا اطلاع ثانوی یا برای همیشه؟

ماجرا از این قرار است که فرشید اسماعیلی بعداز اتمام تمرین به دلیل نامشخص بودن بندهایی از قراردادش که مورد تائید باشگاه نیست «قرارداد با اسماعیلی توسط سعادتمند امضا شد» به مددی اعتراض کرد.این اتفاق در شرایطی رخ داد که هافبک استقلال با عصبانیت به سرپرست باشگاه معترض شد و این موضوع در حضور برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی رخ داد.

بعد از اعتراض اسماعیلی وی با ناراحتی محل تمرین آبی پوشان را ترک کرد اما سرمربی تیم استقلال در واکنش به حرکت هافبک تیمش وی را در اختیار باشگاه قرار داد. از آنجا که اسماعیلی از ابتدای فصل نقل و انتقالات به دنبال حل مشکل بندهای قرارداد و تنظیم نهایی رقم قرارداد خود با باشگاه است و چند هفته ای پیگیر این موضوع بوده در نهایت به دلیل بلاتکلیفی در تمرین روز گذشته به این شکل ناراحتی خود را نشان داده است.

با اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته محمود فکری بلافاصله اسماعیلی را در اختیار باشگاه قرار داد و اعلام کرد این بازیکن به دلیل رفتارش حق شرکت در تمرینات تیم استقلال را ندارد. وی در ابتدای فصل هم میلاد زکی پور و فرشید باقری را در جریان یکی از بازیهای دوستانه با جریمه مواجه کرد.به این ترتیب اسماعیلی تا زمان حل نشدن مشکلش با باشگاه در مورد رقم قرارداد حق شرکت در تمرینات آبی پوشان را نخواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه در مشهد و در ورزشگاه امام رضا به مصاف شهرخودرو خواهد رفت.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • حمید 11 دسامبر 2020 / 10:35 ب.ظ

    انصافا اینو بزارن بره
    چن ساله داره افتضاح به بار میاره خیلی هم ادعاش نیشه

  • موسی 11 دسامبر 2020 / 8:04 ب.ظ

    سلام استقلال خیلی بازیکن داره اینم میخوای اخراج کنید …لطفا و خواهشا دست از سر استقلال بردارید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید