کد خبر:25862
پ

فرزاد مجیدی با بلودوزر از روی پرسپولیس و آذری جهرمی رد شد

در حالی که شب گذشته افشین پیروانی تصورش را هم نمی کرد قرار است توسط میثاقی به گوشه رینگ برود و بار دیگر در مورد اتفاقات بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و شخ مرموز و عامل درگیری در نقش جهان توضیح دهد، فرزاد مجیدی سرپرست اجرایی استقلال با روی خط آمدن در برنامه فوتبال برتر […]

در حالی که شب گذشته افشین پیروانی تصورش را هم نمی کرد قرار است توسط میثاقی به گوشه رینگ برود و بار دیگر در مورد اتفاقات بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان و شخ مرموز و عامل درگیری در نقش جهان توضیح دهد، فرزاد مجیدی سرپرست اجرایی استقلال با روی خط آمدن در برنامه فوتبال برتر با جملاتی آتشین، رویه جاری در پرسپولیس و آذری جهرمی را با خاک یکسان کرد. در ادامه به بخشی از صحبتهای فرزاد مجیدی توجه فرمائید.

 

فرزاد مجیدی با بلودوزر از روی پرسپولیس و آذری جهرمی رد شد

در ابتدا از شما(میثاقی) می خواهم وقت برنامه تان را با پرداختن به موضوعات الکی هدر ندهید چرا که حوصله مخاطبینتان از شنیدن حرفهای تکراری سر خواهد رفت.

آقای پیروانی به موضوعاتی اشاره کردند که هیچ ارتباطی به ایشان ندارد و حتی بزرگتر از ایشان هم نباید در خصوص تیم استقلال صحبت کنند.

آقای پیروانی که مدعی هستید مخالف حضور تماشاگران در استادیوم بودید، آیا شما در حضور ناظر بازی نگفتید او زر زر زیادی می کند و برای تخلیه هواداران به حرفهایش اهمیت ندهیم؟

چطور ممکن است از استقلال فقط 5 نفر اما از سمت پرسپولیس 300 نفر در استادیوم آزادی حضور داشته باشند و مثل یک بازی رسمی شعارهای هماهنگ هم سر بدهند؟

من نمیخواستم روی خط برنامه بیایم اما وقتی دیدم مدیرعامل پرسپولیس روی خط نیامد مجبور شدم تا من روی خط بیایم تا پاسخ صحبتهای آقای پیروانی را بدهم. اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط نمی آید علتش این است که مثل برخی آقایان دروغ گفتن بلد نیست.

من واقعاً متاسفم که آذری جهرمی وزیر این مملکت است جرا که او به لوگوی باشگاه استقلال توهین کرده است و صحبتهای او صرفاً کری خوانی محسوب نمی شود. البته این ستاره ها که برایش زحمات زیادی کشیده شده، حتی به نوه و نتیجه آذری جهرمی هم قد نمی دهد تا قهرمانی تیم پرسپولیس را در آسیا ببینند!

شما از نجابت فرهاد مجیدی سوء استفاده می کیند. اگر همین خطای دقیقه 3 که همه کارشناسان گتند پنالتی بوده برای پرسپولیس رخ داده بود در برنامه فوتبال برتر که هیچ در برنامه صبح بخیر ایران هم به آن می پرداختید!

چطور ممکن است که کمیته انضباطی پس از اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس تشکیل جلسه ندهد اما کمتر از 24 ساعت پس از دربی تشکیل جلسه بدهد و خروجی اش هم احتمالاً محرومیت چند بازیکن از استقلال، پرسپولیس و سپاهان خواهد بود که فایده ای نخواهد داشت.

کمیته داوران چه توجیهی در خصو انتخاب اکبریان دارد؟ مگر ما قبل از دربی نگفتیم آقا این داور با تیم ما مشکل دارد؟

کل برنامه ها را با پرسپولیس هماهنگ می کنند. آقا ما حاضریم یک کاپ قهرمانی همین حالا به این تیم بدهند بقیه تیم ها در یک تورنمنت دیگر رقابت کنند. این تیم با همه مشکل دارد.

4 سال است با شلوغ بازی و بریدن سر تیمهای دیگر این تیم را قهرمان میکنند. اگر به قهرمانی علاقه دارند یک کاپ همین حالا به آنها بدهید.

اسنادی داریم که همراه اول 30 میلیارد تومان به پرسپولیس کمک کرده است. چطور ممکن است آذری جهرمی هر دو تیم را به یک چشم ببیند وقتی اینگونه به آنها کمک می کند؟

 

 

 

 

 

دیدگاه کاربران 13 دیدگاه
  • ناشناس 18 مه 2021 / 2:52 ب.ظ

    سلام فرزاد مجیدی شده پیشکسوت استقلال واقعا تیم بزرگی مثل ملوان با پژمان نوری قایق ران احمدزاده نباید جایگزین این دوجنسیهای فاسد بشن

  • زهرا 18 مه 2021 / 1:59 ب.ظ

    خدایا مراقب پرسپولیس عزیز ما باش

  • علی علی 18 مه 2021 / 1:44 ب.ظ

    کیسه کشا واق واق میکنن سرورتوت تو زمین بازی میکنه وجه میگیره

  • بخته ور 18 مه 2021 / 1:23 ب.ظ

    جواب ابلهان خاموشی است سپاهانی، استقلالی همه شون از حسادت دارند می میرند بدبخت های حسود در میدان حریف پرسپولیس نیستید اون وقت چون قافیه تنگ آید شاعر به جفنگ آید دارید با مهملات سوزش درونی تان را التیام می بخشید

  • ستارسرخ 18 مه 2021 / 1:22 ب.ظ

    فرزادکیلویی چنده که بخواد درباره افشین پیروانی صحبت نماید فرزاد عددی نیست همه حرفه‌ای فرزاد مجیدی ازسوز باخته؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید