کد خبر:23035
پ

فرافکنی کمدی پرسپولیس نسبت به اجرای قانون: فقط برای ما قوانین را عوض کنید!

با لغو قانونی بازی استقلال و صنعت نفت که به واسطه قوانین سخت گیرانه کشور عربستان در ورود کاروان استقلال به این کشور صورت گرفت، شاهد موضع گیری کمدی باشگاه پرسپولیس نسبت به لغو این بازی بودیم.   فرافکنی کمدی پرسپولیس نسبت به اجرای قانون: فقط برای ما قوانین را عوض کنید! دوستان در باشگاه […]

با لغو قانونی بازی استقلال و صنعت نفت که به واسطه قوانین سخت گیرانه کشور عربستان در ورود کاروان استقلال به این کشور صورت گرفت، شاهد موضع گیری کمدی باشگاه پرسپولیس نسبت به لغو این بازی بودیم.

 

فرافکنی کمدی پرسپولیس نسبت به اجرای قانون: فقط برای ما قوانین را عوض کنید!

فرافکنی کمدی پرسپولیس نسبت به اجرای قانون: فقط برای ما قوانین را عوض کنید!

دوستان در باشگاه پرسپولیس که به تغیر قوانین به درخواست آنها در مقاطع مختلف چند فصل اخیر عادت کرده اند اکنون در شرایطی نسبت به نگاه ملی سازمان لیگ به استقلال معترضند که چند ماه قبل در شرایط مشابه با دستور از بالا بازی پرسپولیس و نساجی لغو شده بود.

آن بازی در شرایطی لغو شد که سازمان لیگ و باشگاه نساجی آماده برگزاری بازی بودند اما سرمربی پرسپولیس اعلام کرد هرگز به قائم شهر سفر نخواهد کرد و در کمال ناباوری با دستور از مقام بالاتر از فدراسیون فوتبال دستور لغو آن بازی صادر شد. اکنون باشگاه پرسپولیس در شرایطی به لغو بازی استقلال و صنعت نفت اعتراض کرده که چند ماه پیش به همین بهانه بازی آنها مقابل نساجی لغو شده بود.

پرسپولیسی ها در حالی به سفر اخیر خود در وضعیت قرمز استان خوزستان اشاره کرده اند که در فصل گذشته نیز استقلال در پیک دوم کرونا و وضعیت قرمز خوزستان به اهواز سفر  و با فولاد خوزستان بازی کرد که حاصل آن سفر ابتلای چند بازیکن این تیم به کرونا بود.

 

از این گذشته فرافکنی مدیر روابط عمومی پرسپولیس در حالی کمدی به نظر می رسد که سازمان لیگ پیشتر زه دستور سرمربی پرسپولیس هم شروع لیگ را یک هفته به تعویق انداخت و هم در اتفاقی بی سابقه بازی سوپرجام را به تعویق انداخت.

شاید اشرف فراموش کرده است که پرسپولیس در بازگشت از بازیهای آسیایی با دستور یحیی گل محمدی برنامه مسابقاتش را چید و بدون فشردگی برنامه بازی هایش در کمال سهولت یک به یک بازیهای عقب افتاده ش را برگزار کرد که موجب اعتراض بسیاری از تیمهای لیگ برتری شد.

 

در پایان ادعای قهرمان کردن استقلال پیشتر توسط گل محمدی در جام حذفی مطرح شده بود و شاید وقت آن رسیده تا دوستان برای فرافکنی، طرح های جدیدتری را مطالعه کنند چرا که این تاکتیک های نخ نما که پیشتر محمدحسن انصاری فرد و افشین پیروانی نیز از آن استفاده کرده بودند، دیگر برای فریب افکار عمومی جوابگو نیست.

 

ظاهرا مسئولين پرسپولیس به حمایت های یکجانبه از این تیم در چند فصل اخیر عادت کرده اند که اینگونه نسبت به یک اتفاق قانونی و ملی موضع گیری کرده اند. هنوز 24 ساعت از افشاگری امیرساعد وکیل در خصوص بی گناهی علی خطیر معاون وقت استقلال در خصوص پرونده آل کثیر و اتهامات و ادعاهی بی اساس سرمربی پرسپولیس نگذشته است اما به نظر می رسد دوستان از حربه فرافکنی و دروغ هماهنگ به عنوان سیاست محوری باشگاه پرسپولیس استفاده می کنند.

دیدگاه کاربران 19 دیدگاه
  • بهزاد 2 آوریل 2021 / 8:36 ب.ظ

    قشنگ معلومه کیسه کشاکونشون میسوزه

  • ناشناس 2 آوریل 2021 / 8:00 ب.ظ

    میگم ادمین این حسام ملکی اوسکول عقلش رو از دست داده آخه منگول ملکی همین کیسه های بی وجود بی هویت اون موقع که بازی پرسپولیس و نساجی لغو شد زمین و آسمان رو بهم ریختن همین کیسه ها میگفتن ما پنج روز پنج روز بازی داریم چیز خوری میکردن الان سر خودشون اومده ما هم پدر کیسه ها رو در میاریم

  • ابی 2 آوریل 2021 / 5:37 ب.ظ

    الان باید منتظر نظرات کارشناسانه و توهم و توهین هواداران تیم خاص باشیم که هیچ وقت مثل آدم صبحت نمیکنن

  • saeed 2 آوریل 2021 / 5:30 ب.ظ

    لُنگیها دقیقا مصداق اون کبکه هستند که سرش معمولا زیر برف هست اگر به نفعش نباشه ، اینو بارها ثابت کردند مخصوصاً با پوکر فسادشون !

  • ابی 2 آوریل 2021 / 5:19 ب.ظ

    فقط بازی با نساجی نبوده بازی با ذوب آهن و گلگهر هم بود که لغو کردن حالا استقلال یبار خواست بازی لغو کنه بهشون بر خورده شما لنگیا خیلی عوضی و بی عدالتین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید