کد خبر:33524
پ

فرافکنی ممنوع | خطای هند بازیکن هوادار از هند کیروش استنلی واضح تر نبود

در حالی که کادر فنی پرسپولیس همواره مدعی است که به مسائل داوری کاری ندارد و اعتراضی با اشتباهات داوری ندارند، اما در عمل خلاف این موضوع اثبات شده و تنها زمانی دوستان به مسائل داوری کاری نداشته اند که اشتباه داوری به ضرر تیمشان در زمین مسابقه رقم نخورده باشد وگرنه با کوچکترین اشتباه […]

در حالی که کادر فنی پرسپولیس همواره مدعی است که به مسائل داوری کاری ندارد و اعتراضی با اشتباهات داوری ندارند، اما در عمل خلاف این موضوع اثبات شده و تنها زمانی دوستان به مسائل داوری کاری نداشته اند که اشتباه داوری به ضرر تیمشان در زمین مسابقه رقم نخورده باشد وگرنه با کوچکترین اشتباه داوری چه در میانه میدان و چه درون محوطه جریمه که به ضرر پرسپولیس رقم خورده باشد، نیمکت پرسپولیس و به طور خاص یحیی گل محمدی و حمید مطهری در حین بازی مثل یک انبار باروت منفجر می شود و پس از پایان بازی نیز با جوسازی علیه داوران و اتهام به دیگر تیم ها سعی در توجیه نتیجه ضعیف کسب شده را دارند.

 

فرافکنی ممنوع | خطای هند بازیکن هوادار از هند کیروش استنلی واضح تر نبود

فرافکنی ممنوع | خطای هند بازیکن هوادار از هند کیروش استنلی واضح تر نبود

از روز گذشته در حالی تیم رسانه ای پرسپولیس در فضای مجازی مدام در حال القای این مطلب است که پرسپولیس از داوری بازی مقابل هوادار لطمه دیده که هرگز به سود این تیم از اشتباه داوری در به ثمر رسیدن گل دوم پرسپویس اشاره نمی کنند. انها در حالی خطای هند مهاجم هوادار در به ثمر رسیدن گل دوم هوادار به پرسپولیس را سوژه مصاحبه های خود کرده اند که حتی بازیکنان حاضر در صحنه و نزدیک ترین بازیکن به این صحنه یعنی حامد لک نیز صحنه را ندید و اصولاً پس از به ثمر رسیدن این گل، هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس اعتراضی به داور نداشتند.

افکار عمومی هنوز اعتراض شدید حسین کنعانی زادگان در فصل گذشته پس از اشتباه داور در اعلام پنالتی به سود فولاد در ورزشگاه آزادی را فراموش نکرده و به یاد دارد که یحیی گل محمدی در فصل گذشته با چه ادبیاتی به استقبال اشتباهات داوری رفت.

هر چه که هست، گاهی اشتباه داوری مثل داوری دربی به سود یک تیم تمام می شود و گاهی اشتباه داوری در بازی دیگر به ضرر آن تیم خواهد بود و جای اعتراضی برای هیچ تیمی وجود ندارد.

فرافکنی ممنوع | خطای هند بازیکن هوادار از هند کیروش استنلی واضح تر نبود

در پایان ذکر این نکته ضروریست که خطای هند بازیکن هوادار، عیان تر از خطای هند کیروش استنلی در بازی دو فصل گذشته استقلال و سپاهان نبود. امروز دوستانی باید سر در گریبان ببرند که در هفته گذشته، نامه رسمی باشگاه استقلال به مقامات ارشد کشور برای وارد کردن VAR را به تمسخر می گرفتند! امروز دوستانی از استرس امتیاز از دست دادن در هر بازی به وحشت افتاده اند که به خوبی می دانند اگر در فصل جاری بدون حضور مسعود سلطانی فر به قهرمانی نرسند، بسیاری از ادعاها در خصوص بعضی مسائل حول آن تیم خاص به اثبات خواهد رسید!

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 12 دسامبر 2021 / 1:32 ب.ظ

    اگه فقط همین امسال حق استقلالو نمیخوردند الان استقلال صدر جدول بود. فقط به اشتباهات داوری اشاره می کنم که همین کمیته دئاوری تایید کرده . گل صحیح اس اس به فجر سپاسی شیراز ، دو پنالتی اس اس در برابر نفت ابادان ، پنالتی اس اس در برابر لنگ تو دربی و نامردی سازمان لیگ در اجازه بازی ندادن به خارجی های استقلال دربازی با گل گهر . ببین سالهای قبل چه خبر بوده و لنگ حقیرو چطوری برنده می کردند .

  • کوروش 11 دسامبر 2021 / 8:20 ق.ظ

    اگر یک هزارم حق خوریهای داوران فاسد بر علیه استقلال رو بر سر پیروزی آورده بودند الان فکر کنم داوری تو کشور نمونده بود همه رو اعدام میکردن هند بازیکن هوادارو کسی ندید داورم ندید حتی تو فیلمم معلوم نمیشه ولی هل دادن دفاع هوادار رو همه دیدن و عمداً نگرفت . علاوه بر فضای مجازی تو اخبار رادیو و تلویزیونم علناً طرفداری می کنن و اصلاً هل دادن دفاع هوادار و نمیگن بهر صورت تو بازی دیروز هر دو گل مردور بود پس معلمان اخلاق ( حمید و یحیی ) و اونایی که می خواستن تو زمین حرفاشونو بزنن ، هوچیگری نکنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید