کد خبر:2471
پ

فراخوان سایپا برای اهدای خودروی رایگان + جزئیات

حضور قائم مقام فروش گروه صنعتی سایپا در گفت‌وگوی ویژه خبری یکشنبه شب در شبکه دو سیما، نکات بسیاری به همراه داشت، از جزئیات ساینا فیس‌لیفت گرفته تا اعلام زمان پیش فروش شاهین و از همه مهم‌تر، فراخوانی که برای فروش رایگان خودرو به مشمولان در رسانه ملی اعلام شد. ماجرا از چه قرار است؟ […]

حضور قائم مقام فروش گروه صنعتی سایپا در گفت‌وگوی ویژه خبری یکشنبه شب در شبکه دو سیما، نکات بسیاری به همراه داشت، از جزئیات ساینا فیس‌لیفت گرفته تا اعلام زمان پیش فروش شاهین و از همه مهم‌تر، فراخوانی که برای فروش رایگان خودرو به مشمولان در رسانه ملی اعلام شد.

ماجرا از چه قرار است؟

همان طور که حتما تا به امروز به گوشتان خورده، پیش فروش های سایپا و ایران خودرو در هر دوره با حواشی بسیاری همراه بوده و بسیاری از کسانی که مشتاقانه برای ثبت نام در طرح‌های پیش فروش خودرو صف کشیده بودند، متاسفانه به در بسته خورده و با ناامیدی راه خود را به سوی بازار آزاد کج کرده‌اند.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چراکه به تازگی پدیده‌ای نوظهور در صنعت خودرو رویت می‌شود که طی آن برخی دلالان با اخذ مبالغی از ۵ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان، بدون کوچک‌ترین مشکلی برای مشتریان اقدام به ثبت نام می‌کنند.

 

در همین راستا، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور روز گذشته ضمن اشاره به مشکلات موجود در حوزه عرضه و فروش خودرو، به موضوع دلالی هنگام ثبت‌نام خودرو در سایت‌های خودروسازان اشاره کرد و گفت: «متأسفانه نحوه ثبت‌نام خودروسازها شبهه‌برانگیز بود و این سوال هم برای مردم و هم برای ما مطرح بود که چرا فقط عده‌ خاصی برای ثبت‌نام دسترسی دارند و مردم اصلا دسترسی ندارند. دلال رسما اعلام می‌کرد که من ۵ میلیون میگیرم و درخواست شما را ثبت‌ می‌کنیم. حق مصرف‌کننده است که در هر جای کشور با هر دستگاهی بتواند ثبت‌نام کند اما به محض پایان اعلام زمان ثبت‌نام، آگهی‌ دلال‌ها در سایت دیوار و شیپور منتشر می‌شد.»

این موضوع که داد بسیاری از متقاضیان خرید خودرو را درآورده، در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری یکشنبه شب شبکه دو سیما بازتاب داشت که با واکنش قائم مقام فروش گروه صنعتی سایپا نیز همراه شد.

از سایپا خودرو رایگان بگیرید!

مجید باقری، قائم‌مقام فروش شرکت سایپا در بخش خبری ۱۸:۳۰ شبکه دو، در پاسخ به شبهات مطرح شده در این مورد گفت: «این که گفته می‌شود فلان دلال گفته است ۵ میلیون یا حتی ۲۰ میلیون می‌گیرم و شما را در سایت ثبت‌نام می‌کنم را ما هم بسیار شنیده‌ایم، اما در گروه خودروسازی سایپا تاکنون هیچ مصداقی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.»

وی ادامه داد: «حتی بعضی جاها هم اعلام کرده‌ایم اگر مصداقی در این زمینه می‌شناسید، به نهادهای نظارتی ما معرفی کنید و خودروی رایگان هدیه بگیرید

به نظر می‌رسد این پیشنهاد مسئول بلندپایه کمپانی سایپا را می‌توان به معنای فراخوان این شرکت برای تحویل خودروی رایگان به افرادی که بتوانند مصداقی در این مورد ارائه کنند، تلقی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید