کد خبر:43258
پ

فدراسیون در خدمت پرسپولیس | رای کمدی بازی با فولاد اعلام شد

ریکاردو ساپینتو فوتبال ایران را شبیه به جنگل توصیف کرد و برانکو آن را سیرک نامید و گل محمدی از واژه لجن برای توصیف آن استفاده کرد اما به نظر می رسد این فوتبال آماتور، دیوانه خانه ای بیش نیست! . لیست موارد طنز فوتبال ایران . مسئولین باشگاه پرسپولیس که در چند وقت اخیر […]

ریکاردو ساپینتو فوتبال ایران را شبیه به جنگل توصیف کرد و برانکو آن را سیرک نامید و گل محمدی از واژه لجن برای توصیف آن استفاده کرد اما به نظر می رسد این فوتبال آماتور، دیوانه خانه ای بیش نیست!

.

لیست موارد طنز فوتبال ایران

.

مسئولین باشگاه پرسپولیس که در چند وقت اخیر با تمام توان از هر تریبونی سعی در اعلام مظلومیت خود کرده بودند احتمالا خودشان هم پس از اطلاع از آرای جدید کمیته انضباطی در خصوص دار جنجالی مقابل فولاد زیر لب خندیده اند. آرایی که به موجب آن جواد نکونام با محرومیت مواجه شد اما هیچ محرومیت یا حتی جریمه نقدی برای شخص سرمربی پرسپولیس که از واژه لجن برای توصیف فوتبال فولاد خوزستان استفاده کرد و کل ارکان برگزاری فوتبال در ایران را متهم به کارشکنی علیه پرسپولیس کرد در نظر گرفته نشد. ( اتفاقی مسبوق به سابقه که هیچ برخورد جدی با آن نشده است)

این آرا از آن جهت شگفت انگیز است که گل محمدی بدترین رفتار و الفاظ را در کنار خط در بازیهای مختلف از خود به نمایش گذاشته و می گذارد ولی برخورد جدی با او نمی شود. ظاهرا او هم مثل برانکو که مجاز بود به فوتبال ایران با تشبیه ش به سیرک توهین کند، مصونیت دارد.

طنز ماجرا وقتی مشخص می شود که سرمربی پرسپولیس که برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت ناکامی های اخیر، زمین و زمان را متهم به دشمنی با پرسپولیس کرده در هر کنفرانس خبری خود بار دیگر اتهامات خود علیه فدراسیون فوتبال را تکرار می کند اما هیچ برخوردی با ادعاهای او صورت نمی گیرد اما در طرف مقابل ساپینتو سرمربی استقلال در حالی با حکم محرومیت به واسطه اتفاقات بازی با مس مواجه می شود که شروع کننده درگیری نبوده است.

هر چه که هست به نظر می رسد اتفاقاتی که برای استراماچونی و تیم روی دور برد افتاده استقلال در آن مقطع رقم زدند اینبار قصد دارند به سر ساپینتو بیاورند تا او هم عطای کار را به لقایش ببخشد و یک طرفه فسخ کند و استقلال بماند و حوضش تا تیمی خاص از بحران خارج شود و جامی به چنگ بیاورد.

اگر آقایان با اهرم عدم پرداخت عمدی مطالبات استراماچونی سعی در هدایت او به سمت فسخ یک طرفه قرارداد کردند به نظر می رسد اینبار دست بر روی نقطه ضعف ساپینتو گذاشته و سعی در عصبی و تحریک کردن او برای فراری دادنش از دیوانه خانه فوتبال ایران دارند.

جالب اینکه با توجه به همه این اتفاقات یک تیم خاص همچنان ناله انا مظلوم سر می دهد ولی حنای فرافکنی سرمربی آن تیم دیگر برای هوادارانش رنگ ندارد چرا که عدم نتیجه گیری با تیم فوق کهکشانی جای هیچ عذر و بهانه ای باقی نگذاشته است.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • شهرام 16 فوریه 2023 / 12:34 ق.ظ

    راست میگی حق با شماست هنوز حرفا و رفتارای فرهاد مجیدی و قلعه نوئی هم یادمون نرفته

    • عیسی 16 فوریه 2023 / 7:35 ق.ظ

      والا هنوز یادمون نرفته حکم بازی لنگ و سایپا که بزن بزن کردن چی بود. دریغ از یک. محرومیت. همه ش جریمه نقدی! یادته قبل دربی سید بلال و پورقاز تو تونل بازی لنگ و سپاهان دعوا کردن حکم محرومیت بلال رو کی اعلام کردن؟ بعد دربی خخخخ یادته برانگو به لیگ مملکت گفت سیرک همه تشویقش کردن گفتن درست میگه و حق با برانگوهه؟

  • کوروش 15 فوریه 2023 / 9:19 ق.ظ

    احسن فقط مواظب باشید شما رو هم محروم نکنن که گفتید دیوانه خانه فوتبال ایران . حمله به داور و فحش و هل دادن داور توسط گلممد و بازیکنش که خدمتم نرفته ، که هیچ ، یارو سیاسیم حرف میزنه کاری باهاش ندارن این طرف بخاطر شادی ساپینتو با هوادارانش محروم میشه ، جنگل و سیرک نیست که ….ده خونه اس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید