کد خبر:27123
پ

فتح اله زاده: مدیرعامل پرسپولیس با کارت پرچم به دیدار احمدی نژاد می رفت

علی فتح الله زاده در مورد شائبه حمایت احمدی نژاد از استقلال که آذری‌ جهرمی آن را مطرح کرده بود، گفت :باید بگویم آقای احمدی‌نژاد هر قدر از استقلال حمایت می‌کرد از پرسپولیس هم حمایت می‌کرد و حتی به جرأت می‌توانم بگویم حمایت ایشان از پرسپولیس بیشتر هم بود چون آن زمان آقای کاشانی در […]

علی فتح الله زاده در مورد شائبه حمایت احمدی نژاد از استقلال که آذری‌ جهرمی آن را مطرح کرده بود، گفت :باید بگویم آقای احمدی‌نژاد هر قدر از استقلال حمایت می‌کرد از پرسپولیس هم حمایت می‌کرد و حتی به جرأت می‌توانم بگویم حمایت ایشان از پرسپولیس بیشتر هم بود چون آن زمان آقای کاشانی در شورای شهر بودند و ارتباط نزدیکی با نهاد ریاست جمهوری داشتند.

من به جرأت می‌گویم حداقل در زمان مدیریت خودم آقای احمدی نژاد حتی یک ریال به استقلال کمک نکرد. در حال حاضر آقایان از طریق مخابرات برای پرسپولیس اسپانسر جذب می‌کنند اما زمان ما از این مسائل نبود و آقای احمدی‌نژاد حمایت چندانی از استقلال نمی کرد. آقای کاشانی که مدیرعامل پرسپولیس بودند، کارت پرچم داشتند و مستقیماً به نهاد ریاست جمهوری می‌رفتند. اگر من ۵ بار با آقای احمدی‌نژاد ملاقات کردم قطعاً آقای کاشانی ده بار ملاقات کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید