کد خبر:43857
پ

فتح اله زاده متهم ردیف اول افتضاح در باشگاه استقلال شد

در جریان بازی استقلال و ذوب آهن، عده ای از هواداران استقلال با شعارهای تند خود از خجالت مدیرعامل استقلال در آمدند تا نشان دهند آنها او را مقصر وضعیت نا به سامان فعلی می دانند. با صحبتهای روزبه چشمی مشخص شد که بازیکنان تیم نیز به مدیریت فعلی بدبین شده اند و حداقل به […]

در جریان بازی استقلال و ذوب آهن، عده ای از هواداران استقلال با شعارهای تند خود از خجالت مدیرعامل استقلال در آمدند تا نشان دهند آنها او را مقصر وضعیت نا به سامان فعلی می دانند.

با صحبتهای روزبه چشمی مشخص شد که بازیکنان تیم نیز به مدیریت فعلی بدبین شده اند و حداقل به واسطه خوش قولی مدیریت سابق، هنوز دلشان با آجورلو است. چشمی که به شدت از ابهامات مختلف موجود در وضعیت مالی باشگاه عصبانی به نظر می رسید از وزارت ورزش و نهادهای ذی ربط خواست تا به این قضیه ورود کنند و صحت ادعای فتح اله زاده مبنی بر اینکه پولی در حساب باشگاه نبوده تا او به بازیکنان پرداخت کند یا مشکلات مالی را حل کند، تائید یا تکذیب نمایند. اگرچه در ادامه صحبتهای چشمی مشخص بود که او مدیریت فعلی را عامل اصلی نا به سامانی اخیر می داند چرا که به صورت ضمنی به این نکته اشاره کرد که تلاش مدیریت فعلی برای حل مشکلات کافی نبوده است.

هر چه که هست معمولاً این شرایط زمانی پیش می آید که مدیر فعلی برکناری اش را قطعی بداند و به همین منظور امور باشگاه را جلو نمی برد و به نظر می رسد فتح اله زاده و باندش با همین ذهنیت پیگیری امور در باشگاه را با کندی هرچه تمامتر پیش برده اند تا امروز حذف استقلال از آسیا رنگ جدی تری به خود بگیرد.

امروز سوال هواداران استقلال از شخص فتح اله زاده این است که چرا وقتی متوجه شد پولی در باشگاه موجود نیست و قادر به تامین مالی باشگاه نبوده، استعفا نداده است تا فرصت برای نفر بعدی فراهم باشد؟ آیا فتح اله زاده تمام امیدش به کمک دولت و وزارت ورزش بوده است؟ اگر توانسته منبع مالی برای استقلال فراهم کند، چقدر بوده و در کدام محل خرج شده است؟

ابهام و سوال بازیکنان و هواداران استقلال این است که با توجه به ورود سنگین نقدینگی به باشگاه استقلال، چرا نه بدهی های خارجی مثل استراماچونی پرداخت شده و نه کادر فنی و بازیکنان فعلی 4 ماه است که حقوق نگرفته اند و نه مشکل محمد محبی و مهدی قایدی حل شده است؟

آقای فتح اله زاده امروز باید به این سوال پاسخ دهد که پول ورودی از جانب اسپانسر استقلال به تفکیک در کدام بخش ها خرج شده است.

امروز در حالی فتح اله زاده نزد هواداران استقلال بی اعتبار و آبرو شده که زمانی حقوق 29 میلیون تومانی راننده آجورلو را به باد انتقاد گرفت اما در این وضعیت مالی بد باشگاه خبر حقوق 57 میلیونی مدیرعامل و پاس کردن چک های شخصی اش رسانه ای شد تا فتح اله زاده دیگر اعتباری برای خرج کردن نزد هواداران نداشته باشد. در این شرایط تنها حفظ استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می تواند اعتبار از دست رفته حاجی استقلالی ها را بازگرداند در غیر این صورت او برای همیشه به مهره سوخته تبدیل خواهد شد و مثل امیر قلعه نویی به بایگانی خاطرات استقلالی ها خواهد رفت.

فوری: دقایقی پیش فتح اله زاده متن استعفای خود را در لحظاتی که ساعت به ساعت آن برای باشگاه استقلال حیاتی است، تقدیم وزارت ورزش کرد تا مشخص شود حذف استقلال از آسیا قطعی شده است. جناب دکتر شوالیه حاجی یا هر چه که دوست دارید خطابتان کنند، آیا شما دو ماه پیش نمی دانستید این بدهی وجود دارد و همراهی از سمت وزارت ورزش مشاهده نمی شود؟ چرا دو ماه پیش استعفا ندادید؟ امروز بدون شک خوشحال ترین فرد شخص فتح اله زاده خواهد بود چرا که وصول طلب خود از باشگاه را خارج از نوبت انجام داد و دیگر حساب کتابی با باشگاه ندارد! هوادار استقلال فراموش نمی کند که در چند دوره نصف و ناقص اخیر که هر بار به باشگاه استقلال ورود کردید نه تنها اقدام مثبتی انجام نشد، بلکه اتفاقات بدتری گریبان استقلال را گرفت. آخرین مورد آن مربوط به ورودتان به هیئت مدیره در زمان بحران استراماچونی درست در دوران سلطان مسعود بود که خروجی آن را امروز با تعلل در پیگیری پرونده شاهد هستیم : حذف استقلال از آسیا !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید