کد خبر:11878
پ

فاجعه در استقلال به لطف وزارت ورزش | لیگ شروع شد و پنجره بسته ماند!

در حالی که کمتر از دو روز دیگر به شروع اولین هفته لیگ برتر باقی مانده است، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هنوز بسته است و به نظر می رسد اختلاف پیش امده بین استقلال و شفر همچنان این پنجره را بسته نگه دارد تا آبی ها نتوانند از خریدهای جدید خود در اولین هفته […]

در حالی که کمتر از دو روز دیگر به شروع اولین هفته لیگ برتر باقی مانده است، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هنوز بسته است و به نظر می رسد اختلاف پیش امده بین استقلال و شفر همچنان این پنجره را بسته نگه دارد تا آبی ها نتوانند از خریدهای جدید خود در اولین هفته لیگ بیستم استفاده کنند.

 

فاجعه در استقلال به لطف وزارت ورزش | لیگ شروع شد و پنجره بسته ماند!

فاجعه در استقلال به لطف وزارت ورزش | لیگ شروع شد و پنجره بسته ماند!

این اتفاق در حالی رقم خورد که محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال زودتر از پرسپولیس اتفاق افتاده بود اما وزارت ورزش در کمال بی خیالی نسبت به این قضیه و با تشکیل جلسه اضطراری برای پرداخت سریع طلب برانکو، تیم دیگر پایتخت را در اولویت قرار داد و پنجره بسته پرسپولیس باز شد اما در فاصله دو روز مانده به اولین بازی استقلال در لیگ برتر، همچنان وضعیت پنجره استقلال نامشخص است که این موضوع مستقیماً به سوء مدیریت وزیر ورزش و دست نشانده های او در باشگاه استقلال ارتباط دارد که با سهل انگاری حال دیگر می توان گفت عمدی خود این موضوع مهم را تا نزدیکی شروع لیگ به تعویق انداختند تا کادر فنی استقلال تکلیف خود را برای شروع لیگ نداند.

پیشتر نیز سهل انگاری در باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال توسط سعادتمند، باعث شد تا کادر فنی وقت این تیم نتواند از بازیکنان جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و ضربه این اتفاق را نیز در جریان بازیها خورد و به نظر می رسد تا دو سه هفته اول شروع لیگ برتر، همچنان کش و قوس بر سر باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال پابرجا باشد و هواداران این تیم باز هم لیگ را با استرس و نگرانی آعاز خواهند کرد.

 

پی نوشت: اکنون وزیر ورزش می بایست به این سوال پاسخگو باشد چرا برای حل مشکل استقلال که زودتر از تیم رقیبش حادث شده بود و مبلغ کمتری نیز نسبت به طلب برانکو داشت، خبری از جلسه اضطراری برای حل سریع مشکل نیست.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 4 نوامبر 2020 / 11:44 ب.ظ

    جنابه فقط به اسم منصف اولا که بحثه قرارداده بازیکنا نبود ثانیا به ظاهر چندین ساله هر دو باشگاه از کمکه دولت باید محروم باشن ولی بنده هم قبول دارم که دولت در هر سال کمی بودجه برایه هر دو تیم در نظر میگیره که با توجه به هرینه هایه هر دو باشگاه کفافه قراردادها و هزینه هایه دیگشونو نمیده. بنده خدا بالا کامل شرح دادم که پوله پیش قرارداد( فقط پیش قرارداد ) و تسویه برانکو چگونه تامین شد. و یه سواله ساده مطرح کردم شما یا هر کیسه کشه دیگه اگه توانایی پاسخ دادن به این سوالو با سندو مدرکه درست ونه با قیاسه مع الفارغ و کشیدنه پایه پرسپولیس به وسطه ماجرا رو دارید بسم الله منتظرم یه جوابه درست بهم بدید که هزینه هایه گزافه و مازاد بر کمکه دولت به تیمه کیسه از کجا تامین میشه.؟؟؟.؟؟؟ تا دوباره قصد کشیدنه وسطه پایه سرورتون پرسپولیسو نکردید؟؟؟؟؟ خدمتتون عارضم که پرسپولیس در بحثه ایجاد درامد 1. در این سه چهار ساله حداقل 6 الی 7 میلیون یورو از رقابتهایه اسیایی درامد داشته 2. در بحثه ترانسفر که عرض کردم که درامده کیسه بابته کله ترانسفره بازیکنانش تو این چند سال به اندازه یه علیرضا بیرانوند( 750000 ) نبوده. در بحثه اسپانسرینگ هم بر خودتان و بر همگان مشخصه که قرارداده پرسپولیس چندین برابره شیششتقلاله با شرکت اتیه پرداز که حامی مالیه هر دو باشگاهه. ودلیلشم برات بگم گلم که هیچ ادم عاقلی نمیاد با یه تیمی که همیشه چز شکستو خفت چیزی به ارمغان نیوورده با یه تیمی که تمامی عناوینه قهرمانی تو این چند سال و 3 بار رفتن به نیمه نهایی و دوبا ر رفتن به فیناله لیگ قهرمانان رو کسب کرده قرار داده یکسان ببنده. پس اگر به واقع تیمه کیسه دست در جیبه مردم نداره و از بیت المال این همه بریزو بپاشه هر سالرو جور نمیکنه پس از کجا تامین مبکنه؟؟؟؟؟؟منتظره یه جوابه درست و با منطق و بدونه هوچی گری هستم

    • میرزا 5 نوامبر 2020 / 7:00 ق.ظ

      خب شما هزینه هاتونم بیشتر بوده . فقط فسخ قرارداد با کالدرون ، برانکو و بودیمیر نزدیک به 3 میلیون دلار براتون آب خورده . دیگه باقی طلبکارا و پرداختای ارزی به بشار و رادو و … بماند. استقلال بیشترین در آمد رو از ترانسفر الهیار صیادمنش، مجید حسینی و امید نورافکن داشت حتی 300 هزار دلارم از انتقال تیام گیرش اومد + بیشترین درامد در بین تیمهای ایرانی در جام جهانی چون بیشترین ملی پوش رو داشت . شما به جز بیرانوند از کدوم بازیکن درامدزایی داشتید؟ همه بازیکن ازاد رفتن و یه قرون بهتون نرسید. پاداش لیگ قهرمانان اسیا هم بهتون نمیدن بلوکه س تو Afc . شمایید که باید بگیید اینهمه هزینه رو چطوری تامین میکنید؟ اندازه بودجه تون هزینه کرده بودید بعد یه شبه وزیر براتون 784 هزار دلار اونم با ارز دولتی جور کرد . چرا اینکارو برای استقلال نکرد تا پنجره ش باز بشه ؟

  • اسطوره فقط همایون خان 4 نوامبر 2020 / 10:13 ب.ظ

    با سلام جنابه آقایه میثمه فراهانی یکبار قبلا در زیره مطالبتون از یه نویسنده قسمت ابیه سایت به عنوانه کسی که جانبه حق را رعایت میکند ازشما تشکر کرده بودم اما با مطالبی که این چند روره و بالاخص ابن مطلبه جعلیه بالا( که در زیر بابته جعلی بودنه ان کامل توضیح خواهم داد ) این حس در بنده زنده شده که گویا بعد از تعلیقه جناب حشام الجاعل شما باره دروغگوییه ایشون رو به دوش میکشید که خداکند من اشتباه کنم. ولی اگر بنده درست حدس زده ام از همینجا به شما اخطار میدهم که رهی که در آن قدم گذاشته اید راهی عبث وبیهوده است. و میتوانی سرنوشته همکاره خودتو چراغه راهت قرار بدی و با انتشاره اخباره کذب قصد در پوش گذاشتن بر این همه تخلفه تیمه حکومتیه کییسه نداشته باشید.
    خوب برسیم سره مطلبه کذبه شما اول از اینکه وضعیته پرونده برانکو و شفر کاملا متفاوت از هم بود و پرونده برانکو اگر تا یکماه بعد از بسته شدنه پنجره تسویه نمیشد کار به محرومبته قطعیه چند پنجره ای و سقوط به دسته هایه پایین تر میکشید. اما در مورده پرونده شفر بدبنگونه تبود. چونان که خودتم اشاره کردی پرونده شفر قبل از برانکو بوده ولی هنوز هیچ تهدیده دیگری باشگاهه کیسه را تهدید نمبکند. حال میرسم به تامین منابعه مالی جهته تسویه پوله برانکو که خودت بهتر از من وبقیه میدونی چگونه بوده ولی با نپرداختن بهش قصد در این دارید که مثلا راهی برایه ناکامیه چند ساله تیمه شیشتقلال پیدا کنید و قضیرو به وزیر و دولت ربط بدهید. ولی من خدمته اون دسته از کبسه کشایه متوهم کامل ماجرا را شرح میدهم کما اینکه میدونم این ملته هوچی گر باز از رو نمیرن. بندگانه هوچی گره خدا. پول برانکو اول از اینکه با توجه بودنه ده میلیارد در خزانه باشگاهه پرسپولیس( که از طریقه در آمدایه خوده باشگاه تاکید میکنم از دراااااامدایه خوده باشگاه نه به ماننده هرساله کیسه که بدونه هیچ در امده قابله توجهی چه از لحاظه بحثه حامی مالی( اسپانسرینگ) چه از لحاظه کسبه درامد از بازیهایه اسیایی و برون مرزی از طریقه فیفا، و در بحثه ترانسفر هم که بر همگان مشخصه که میزانه درامده کیسه به هیچ وجه قابله مقایسه با سرورش تیمه پرسپولیس نبوده ولی هر ساله معلوم نیست این همه بریز و بپاشایه تیمه کیسه منابعه مالیش از کجا تامین میشه ) وتبدیل اون پول به ارز به حسابه برانکو در عمان واریز شد. و مابقی پول هم از طربق جلسه با حامی مالیه باشگاه یعنی شرکت اتیه پرداز از طرفه مدیرانه پرسپولیس( تاکید میکتم مدیییبببببرانه پرسپولیس نه به قوله شما کیسه کشابه متوهم وزیرو دولت) و الحاقیه جدید و قراردادنه چند بند اضافه در قرارداده پرسپولیس که باشگاه ملزم به انجامه اون بندهاست و در ازایه آن دریافته مبلغه بیست میلیارد اضافه تر از رقمه اولیه قرارداد.که از طریقه همون پول هم باقیمانده پوله برانکو پرداخت شد و هم پیش قسطه اولیه بازیکنان پرداخت گردید. بله جنابه فراهانی و سایره کیسه کشا این هم راهه تسویه برانکو و پرداختی اولیه به بازیکنان. حالا چون باشگاه کیسه با توجه به باختهایه مکرر در سالیانه اخیر و دست نیافتن به هیچ جایگاهه قابله توجهی و اینکه مدیرانه ناتوانه کیسه عاجز از مجاب کردنه حامی مالی جهت تزریقه پوله جدید به باشگاهه کیسه هستند( کما اینکه هر ادمه ناقص العقلی هم بود نمیومد پول و اعتباره خودش رو خرجه یه باشگاهه همیشه مغلوب در تمامیه میادین کنه ) و از ایجاده درامد برایه خودشون ناتوانند.دلیل نمیشه که شما با هوچی گری و انتشاره مطالبه کذب قصد بر هم زدنه جو داشته باشید وناتوانیه خودتون و باشگاهه حقیره کیسرو از رقابته سالم بدینگونه رقع و رجوع کنید.
    حالا شما و تمامیه عوامله کیسه اگر جرات و توانه گفتنه حقیقت( با سند و ادله) رو دارید به یه سواله ساده من جواب بده. تیمه کیسه هزینه اینهمه ولخرجیایه سالیانه و تسویه با خیله طلبکاراشو چگونه تامین میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • منصف 4 نوامبر 2020 / 10:35 ب.ظ

      استقلال و پرسپولیس هر دو بودجه مصوب دارن. این پرسپولیس بود که خارج از بودجه ش هزینه کرد. پولی که باید میدادن به برانکو رو دادن بازیکن خریدن بعدش با هوچی گری پول برانکو رو از دولت تیغ زدن. مستند به افشاگری رسول پناه. استقلال کجا اینکارو کرده؟ اگه شیخ دیاباته 650 هزار دلار میویره اونور رادوشویچ همینقدر میگیره تازه بشار 850 هزار دلار میگیره. نکنه بازیکنای شما فی سبیل الله کار میکنن؟ خوبه مبلغ قراردادشون افشا شد. ففط اپشن قرارداد کامیابی نیا 4 میلیارد بود. بیرانوند 8 میلیارد و…

  • سارا 4 نوامبر 2020 / 2:35 ب.ظ

    بابا از خدا هم دیگه خسته شدیم چرا این اشغالا رو نابود نمی کنه اون وزیر بی شرف و اون علیل زاده الهی درد بی درمون بگیرن

  • فریبا 4 نوامبر 2020 / 1:46 ب.ظ

    یکی این وزیر بی همه چیزو گوشمالی بده. آخه تبعیض تا این حد؟ اینها هیچ نظارتی روشون نیست؟
    روحانی که دوتا دست بیشتر نداره طفلک! معاونش هم که داره برای ارزان شدن اجناس دعا میکنه !!!

  • پرسپولیس کبیر 4 نوامبر 2020 / 12:30 ب.ظ

    برو بابا این پست را جمعش کن ، یه کم از قراردادهای 11 و 20 میلیاردی استقلال بنویس

    • شجاع لایی 4 نوامبر 2020 / 12:35 ب.ظ

      نیست بازیکنای شما فی سبیل الله بازی میکنن ؟ بشار ررسن 750 هزار یورو . خودت حساب کن چقد میشه . رادوشویچ 600 هزار یورو . از وحید امیری هم نگم برات .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید