کد خبر:43101
پ

غیبت کبری احسان علیخانی همزمان با ظهور برنامه صدای برتر

در حالی که انتظار می رفت تولیدکنندگان محتوای برنامه های تلویزیونی پس از اتفاقات اخیر در کشور، فعالیت خود را برای برنامه سازی بیشتر کنند اما تعلل در ساخت برنامه های فاخر پربیننده باعث شد تا برنامه صدای برتر که از شبکه mbc persia پخش می شود، مخاطبین رسانه ملی را بقاپد. احسان علیخانی که […]

در حالی که انتظار می رفت تولیدکنندگان محتوای برنامه های تلویزیونی پس از اتفاقات اخیر در کشور، فعالیت خود را برای برنامه سازی بیشتر کنند اما تعلل در ساخت برنامه های فاخر پربیننده باعث شد تا برنامه صدای برتر که از شبکه mbc persia پخش می شود، مخاطبین رسانه ملی را بقاپد.

احسان علیخانی که در چند سال اخیر با برنامه استعدادیابی خود موسوم به عصر جدید جایگاه خوبی در بین بینندگان رسانه ملی پیدا کرده بود، در 6 ماه گذشته با کمترین فعالیت رسانه ای و عدم اظهارنظر در خصوص اتفاقات اخیر کشور(یا به عبارتی موضع خنثی یا منفعت طلبانه) سعی کرده در سکوت کار خود را پیش ببرد، حتی فکرش را هم نمی کرد یک شبکه آنور آبی بتواند با استفاده از سلبریتی های مطرح، مخاطبین سرگردان داخلی را که تشنه پیگیری چنین رقابت هایی بودند، برباید.

.

زمان پخش مسابقه خوانندگی صدای برتر

.

در سال گذشته مسابقه استعدادیابی در شبکه mbc persia پخش شد که حضور مهناز افشار و ابی از جمله موارد جذاب برای مخاطبین بود اما سطح نازل شرکت کنندگان باعث شد تا اقبال زیادی به آن برنامه نشود. اما با پخش اولین قسمت از مسابقه خوانندگی صدای برتر مشخص شد، سطح کیفی این مسابقه و شرکت کنندگام آن با برنامه ای همچون آکادمی گوگوش که چندی پیش از شبکه من و تو پخش شد، برابری می کند.

حال مشخص نیست در بازگشت احسان علیخانی به آنتن آیا او می تواند مخاطبین سابق خود را بار دیگر به سمت تماشای عصر جدید بکشاند یا باید با پخش فصل جدید عصر جدید خداحافظی کنیم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید