کد خبر:13853
پ

غول سیاه استقلال هنوز فرصت آقای گلی دارد

خبر مصدومیت شیخ دیاباته بدترین خبر ممکن برای هواداران و کادر فنی استقلال بود و آنها را نسبت به استمرار گلزنی های این مهاجم تنومند تا حدی نا امید کرد اما با نگاهی زه روند گلزنی دیاباته در فصل قبل میتوان گفت هنوز برای او دیر نشده است.   جدول گلزنان لیگ برتر   غول […]

خبر مصدومیت شیخ دیاباته بدترین خبر ممکن برای هواداران و کادر فنی استقلال بود و آنها را نسبت به استمرار گلزنی های این مهاجم تنومند تا حدی نا امید کرد اما با نگاهی زه روند گلزنی دیاباته در فصل قبل میتوان گفت هنوز برای او دیر نشده است.

 

جدول گلزنان لیگ برتر

 

غول سیاه استقلال هنوز فرصت آقای گلی دارد

غول سیاه استقلال هنوز فرصت آقای گلی دارد

شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال که علی رغم جثه دزشتش در اغلب مواقع با مصدونیت های جزئی اش تعدادی از بازیهای استقلال را از دست داده در فصل گذشته نیز در شرایط تقریبا مشابه موتور گلزنی اش روشن شد.

او در حالی مقابل تراکتور در فصل گذشته هت تریک کرد و موتور گلزنی اش روشن شد که در سه بازی قبلش که به طور فیکس به میدان رفته بود موفق به گلزنی برای استقلال نشده بود و این در حالیست که مجموع دقایق حضور او در میدان در لیگ بیستم هنوز به 45 دقیقه هم نرسیده است.

 

دیاباته که با یک مصدومیت کهنه همواره در میادین ظاهر می شود به شدت مستعد مصدومیت است و کادر فنی استقلال نیز به درستی او را تاکنون نیمکت نشین کرده بود چرا که فشار بیش از حد به بدن این بازیکن که از لحاظ بدنسازی عقبتر از سایرین است، منجر به مصدوم شدن او می شد اما اینبار زمین لغزنده محل تمرین استقلال موجب مصدومیت این بازیکن شده تا بار دیگر از ترکیب اصلی دور بماند.

نکته امیدوار کننده در خصوص دیاباته این است که او 15 گل فصل قبلش در لیگ را در مسابقات کمی به ثمر رساند و همین موضوع باعث می شود هواداران استقلال نسبت به بازگشت بازیکن غول پیکر تیمشان امیدوار نگه دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید