کد خبر:13384
پ

غرش سید جلال حسینی علیه مسئولین: می خواهند در آسیا قهرمان نشویم

سید جلال حسینی که چند ماه پیش در اوج شیوع کرونا خواهان برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر تا اعلام قهرمانی پرسپولیس بود، این روزها با توجه به عوض شدن منافع تیمش، از برگزاری بازیهای لیگ برتر در شرایط مشابه انتقاد می کند و این موضوع را توطئه ای برای ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ […]

سید جلال حسینی که چند ماه پیش در اوج شیوع کرونا خواهان برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر تا اعلام قهرمانی پرسپولیس بود، این روزها با توجه به عوض شدن منافع تیمش، از برگزاری بازیهای لیگ برتر در شرایط مشابه انتقاد می کند و این موضوع را توطئه ای برای ناکامی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا می خواند. او در همین زمینه گفت.

 

غرش سید جلال حسینی علیه مسئولین: می خواهند در آسیا قهرمان نشویم

غرش سید جلال حسینی علیه مسئولین: می خواهند در آسیا قهرمان نشویم

 

پس از بازی سنگینی که با صنعت نفت انجام دادیم امیدوارم دیدار با تیم مسجد سلیمان را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم. در این شرایط سخت که وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را در اختیار نداریم جای اینکه بتوانیم با تیم قدرتمندی به دیدار فینال برویم، ما را ضعیف کردند.

بازی های سختی پیش رو داریم و تا آن زمان نمی دانیم چه اتفاقی رخ می دهد. شرایط کرونا هم وجود دارد و خیلی باید مراقبت کنیم. متاسفانه از لحاظ اجرای پروتکل ها مشکل داریم. سازمان لیگ می گوید بازی ها برگزار شود اما تیم ما را ضعیف کردند.

ما هم با این پروتکل های سازمان لیگ بازی می کنیم اما کشور قطر نفرات کرونایی را راه نمی دهد. اگر در این شرایط که سه نفر از بهترین بازیکنان خود را برای فینال در اختیار نداریم، برخی نفرات مان هم کرونا بگیرند به مشکل بزرگی می خوریم.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید