کد خبر:29110
پ

عیسی آل کثیر قربانی جدید کارما | با یک دست داد با دو دست گرفت

عیسی آل کثیر که در یکسال گذشته زندگی فوتبالی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته پس از بازگشت از محرومیتش تواسنت به هر سه تیم مدعی استقلال سپاهان و تراکتور گل بزند تا کارمابه کمک او و هواداران تیم هایی که بر علیه او به afc  گزارش داده بودند بیاید و با سه […]

عیسی آل کثیر که در یکسال گذشته زندگی فوتبالی پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته پس از بازگشت از محرومیتش تواسنت به هر سه تیم مدعی استقلال سپاهان و تراکتور گل بزند تا کارمابه کمک او و هواداران تیم هایی که بر علیه او به afc  گزارش داده بودند بیاید و با سه گل جذاب تیمش را در مسیر قهرمانی پنجم لیگ برتر قرار دهد. اما حرکات بچه گانه او پس از گلزنی مقابل استقلال و شادی گل منشوری و تحریک کننده ش اینبار به ضرر او شد و کارما انتقام سختی از آل کثیر در این خصوص گرفت.

 

عیسی آل کثیر قربانی جدید کارما | با یک دست داد با دو دست گرفت

 

آل کثیر که در دربی 95 با گل خود زمینه پیروزی ارزشمند پرسپولیس را در لیگ فراهم کرده بود با نشان دادن مشت گره کرده به صورت تحریک کننده ای باشگاه استقلال را وادار به شکایت از خودش کرد. اگرچه شکایت باشگاه استقلال در کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رد شد اما کارما که ماهیت نیت افراد را به درستی می داند و بر طبق آن عدل را در جهان تقسیم می کند در دربی جام حذفی با از دست دادن پنالتی خود کاری کرد که به چهره منفور هواداران پرسپولیس تبدیل شود.

او که پیشتر با یک دست داده بود اینبار با دو دست از بابک مرادی گرفت تا دیگر هوس چنین شادی گل های تحریک کننده ای به سرش نزند.

 

عیسی آل کثیر قربانی جدید کارما | با یک دست داد با دو دست گرفت

آل کثیر که با تمسخر گیتار زنی ارسلان مطهری در شادی گلهایش بار روانی زیادی برای خودش به وجود آورده بود شب گذشته با گیتار واقعی ارسلان مطهری رو به رو شد تا مغموم ترین بازیکن پرسپولیس در شب تلخ پرسپولیسی ها باشد و شاید این درس را از بازی شب گذشته بگیرد که فوتبال برد و باخت دارد و آنچه در اذهان می ماند اخلاق است و نه لودگی و تمسخر حریف …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید