کد خبر:38777
پ

عکس لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس در تهران

به نظر می رسد کار انتقال لوکادیا مهاجم هلندی به پرسپولیس تمام شده و این بازیکن برای انجام تست های پزشکی در تهران به سر می برد.   پس از اینکه چند ساعت پیش یورگن لوکادیا عکسی از خود در هواپیمایی که تازه به زمین نشسته بود منتشر کرد، حالا عکسی از او منتشر شده […]

به نظر می رسد کار انتقال لوکادیا مهاجم هلندی به پرسپولیس تمام شده و این بازیکن برای انجام تست های پزشکی در تهران به سر می برد.

 

پس از اینکه چند ساعت پیش یورگن لوکادیا عکسی از خود در هواپیمایی که تازه به زمین نشسته بود منتشر کرد، حالا عکسی از او منتشر شده که نشان می دهد در محلی به سبک و سیاق خانه های ایرانی حضور دارد و علی رغم اینکه باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا موضوع مذاکراتش با این بازیکن مخفی بماند، ظاهراً این اتفاق رخ نداده لوکادیا برای مذاکرات نهایی و انجام تست های پزشکی در تهران حضور دارد.

حضور این بازیکن در تهران معادل با قطعی شدن این انتقال تا 99 درصد است(باشگاه پرسپولیس شروط او را پذیرفته و لوکادیا نیز پیش قرارداد را امضا کرده است) مگر اینکه او نتواند در تست های پزشکی موفق عمل کند.

 

عکس لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس در تهران

عکس لوکادیا مهاجم جدید پرسپولیس در تهران

 
عکس ساعاتی پیش لوکادیا پس از نشستن هواپیمایش در تهران

به نظر می رسد به قدری این بازیکن را از حضور در ایران ترسانده اند که او از بیم برخی مسائلف به طور لحظه ای از خود برای دوستان و خانواده ش عکس و آپدیت منتشر می کند. چهره نگران و مضطرب لوکادیا بیانگر استرس شدید او از حضور در تهران است. ظاهراً تبلیغات منفی زیادی برای جلوگیری از پیوستن او به پرسپولیس و حضور در تهران صورت گرفته بود اما این بازیکن یک ماجراجویی جدید را آغاز کرد و با گذشت زمان متوجه خواهد شد همه حرفهایی که تاکنون در خصوص ایران شنیده، اشتباه بوده است.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • ناشناس 8 آگوست 2022 / 11:44 ق.ظ

    واقعا راسته یا باز کلاه سر هوادارا گداشتند

  • آرمین 5 آگوست 2022 / 9:28 ق.ظ

    منظورت از این جمله که گفتی ظاهراً تبلیغات منفی زیادی برای جلوگیری از پیوستن او به پرسپولیس و حضور در تهران صورت گرفته‌است خدایی نکرده از طرف همونایی نبوده که به AFC در مورد آل کثیر هی پشت سرهم ایمیل و نامه میزدن؟! آدم شرمش میشه به بعضی ها حتی در حد رقیب نگاه کنه

    • رضا 5 آگوست 2022 / 10:17 ق.ظ

      این دوچرخه سواران حتی حاضرم برای سنگ اندازی جلوی سرورشون اعتبار و حیثیت کشورشونم خدشه دار کنن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید