کد خبر:39983
پ

عکس علی کریمی با مچ بند سبز آتش به جان تندروها انداخت

علی کریمی که این روزها در جبهه حامیان مردم پست و استوری های اعتراضی علیه خشونت منتشر می کند، پیشتر در زمان بازی اش نیز در جریان جنبش سبز میرحسین موسوی در کنار مردم حضور داشت. همین مسئله باعث افزایش خشم تندروهای حاکمیت علیه او شده و اینبار پیاده نظام آنها با حمله به مجسه […]

علی کریمی که این روزها در جبهه حامیان مردم پست و استوری های اعتراضی علیه خشونت منتشر می کند، پیشتر در زمان بازی اش نیز در جریان جنبش سبز میرحسین موسوی در کنار مردم حضور داشت.

همین مسئله باعث افزایش خشم تندروهای حاکمیت علیه او شده و اینبار پیاده نظام آنها با حمله به مجسه علی کریمی در کرج، تندیش ملی پوش سابق فوتبال کشورمان را تخریب کردند تا برگی دیگر از نمایش توحش را رو کرده باشند.

حسن عباسی که چندی پیش با اظهارات خلاف واقع خود علیه کریمی موضع گرفته بود به دارایی و اموال او اشاره کرده بود اما سوال اصلی اینجاست که جناب عباسی که حتی هم حزبی های شما هم صحبتهای شما را شخصی قلمداد کردند و نه دیدگاه نظام(به عبارتی صحبتهای حسن عباسی را جدی نگیرید) اگر کریمی با عرق جبین و زحمت فراوان از زمین های خاکی کرج به سطح اول فوتبال جهان و تیم بایرن مونیخ رسید و توانست با موفقیتش ثروت حلال کسب کند، ملالی نیست نوش جانش اما موضع شما در خصوص آقازاده های غارتگر بیت المال که با پول های بادآورده و رانت پدر به یکباره میلیاردر شدند چیست؟ دقیقاً مشکل این مردمی که در خیابان ها هستند همین آقازاده ها هستند و نه امثال علی کریمی که با زحمت و تلاش توانسته برای خود یک زندگی مرفه ایجاد کند.

کلیدواژه : علی کریمی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کاوه 9 اکتبر 2022 / 11:54 ق.ظ

    همه خائنین به وطن همه مزدوران دشمنان ایران مثل زم به دار مجازات آویخته خواهند شد
    آغا کریمی (غلام کپی) هم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید