کد خبر:19298
پ

عکس عجیب از گل سید جلال حسینی به تراکتور

در صحنه گل پرسپولیس به تراکتور اتفاق عجیبی رخ داد. به طوری که در شعاع 3 متری سید جلال حسینی هیچ بازیکنی از تراکتور برای ممانعت از ضربه زدن او حضور نداشت که این یک نقیصه بزرگ برای تیم تراکتور محسوب می شود که ساده ترین اصول دفاعی برای استقرار نفراتش در ضربات ایستگاهی را […]

در صحنه گل پرسپولیس به تراکتور اتفاق عجیبی رخ داد. به طوری که در شعاع 3 متری سید جلال حسینی هیچ بازیکنی از تراکتور برای ممانعت از ضربه زدن او حضور نداشت که این یک نقیصه بزرگ برای تیم تراکتور محسوب می شود که ساده ترین اصول دفاعی برای استقرار نفراتش در ضربات ایستگاهی را نیز بلد نبودند و احمد نوراللهی توپ را به حره بزرگی از قلب دفاع تراکتور ارسال کرد که هیچ بازیکنی از تراکتور آنجا نبود و سید جلال حسینی به سادگی توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرد.

با توجه به ایجاد 9 موقعیت مسلم گل توسط بازیکنان پرسپولیس در این دیدار و همچنین ضعف مفرط خط دفاع تراکتور در بازی مقابل استقلال و آلومینیوم، به نظر می رسد مسعود شجاعی و کادر فنی این تیم می بایست تغییرات سریع تاکتیکی در این خط ایجاد نمیاند چرا که نقطه ضعف تراکتور در فصل جاری خط دفاع ضعیف این تیم بوده است که بار دیگر مقابل پرسپولیس نمایان شد.

 

عکس عجیب از گل سید جلال حسینی به تراکتور

رواج خرافات عجیب در مورد فوت علی انصاریان توسط حسین قدوسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید