کد خبر:30148
پ

عناد فدراسیون فوتبال با استقلال علنی شد | شیخ دیاباته بدون کفش طلا از ایران رفت

در حالی که در طول یکسال گذشته انواع و اقسام مراسم و ازدحام های مختلف در کشور برگزار شده، اما فدراسیون فوتبالبه دلیل واهی جلوگیری از شیوع کرونا، از برگزاری مراسم بهترین های لیگ نوزدهم که در آن شیخ دیاباته به عنوان آقای گلی لیگ رسیده بود سرباز زد تا مهاحم مالیایی استقلال بدون دریافت […]

در حالی که در طول یکسال گذشته انواع و اقسام مراسم و ازدحام های مختلف در کشور برگزار شده، اما فدراسیون فوتبالبه دلیل واهی جلوگیری از شیوع کرونا، از برگزاری مراسم بهترین های لیگ نوزدهم که در آن شیخ دیاباته به عنوان آقای گلی لیگ رسیده بود سرباز زد تا مهاحم مالیایی استقلال بدون دریافت جایزه ش ایران را ترک کند.

 

عناد فدراسیون فوتبال با استقلال علنی شد | شیخ دیاباته بدون کفش طلا از ایران رفت

نکته جالب در خصوص بدعهدی فدراسیون فوتبال در این زمینه اینکه هرگاه پای یک تیم خاص یا بازیکنان یک تیم خاص در میان بوده هم مراسم بهترین ها برگزار شده و هم بازی سوپرجام به نوعی به سود آن تیم رفع و رجوع شده اما وقتی پای نام استقلال و بازیکنی از این تیم برای کسب جایزه مطرح شده به یکباره همه چیز منتفی شده است!

بدون شک این حرکت زشت فدراسیون فوتبال ایران در یاد شیخ دیاباته خواهد ماند و او از فوتبال ایران به نیکی یاد نخواهد کرد و اقدام آماتور فدراسیون نشینان بله قربان گوی وزارت ورزش بدون شک در رسانه های فرانسوی بازتاب خواهد داشت.

سوال اساسی از دوستان اکنون این است که چطور وقتی انتخابات فدراسیون فوتبال را برگزار کردید، صحبتی از شیوع کرونا نبود اما به واسطه عدم اهدای جوایز بهترین های لیگ نوزدهم که خبری از بازیکنی از تیم محبوب آقایان در آن نبود، به طور کل برگزاری مراسم منتفی اعلام شد!

به واقع امروز می توان گفت که سلطانی فر رفت اما نوچه هایش در بدنه فوتبال فاسد ایران باقی مانده اند … بدون شک اگر هر یک از بازیکنان زیر و یا رفقایشان از آن تیم خاص (آل کثیر، عبدی، نوراللهی یا مغانلو) به عنوان آقای گلی رسیده بودند، خیلی سریع بساط برگزاری مراسم و اهدای جوایز به ایشان برگزار می شد!

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • Moh12345 12 آگوست 2021 / 4:10 ب.ظ

    حالا دوازده تا گل زده اندازه‌ صدتا توپ‌‌طلا پول چاپیده سلطانی فر و نوچه هاش اتفاقن با فشار هوادارای استقلال دستمزد نجومی این آقا رو پرداخت کردند خوبه آدم یکم انصاف داشته باشه برا گل زدن هم اپشن براش گذاشتن به ازای هرگز فلان هزار دلار شانتاژ و هوچی گری بسه دگ

    • میعاد 12 آگوست 2021 / 4:52 ب.ظ

      چه ربطی داره ؟ یه سناریو تکراری رو برای استراماچونی میلیچ و دیاباته انجام دادن . شما فکر میکنی مثلا اون دروازه بان کروات اسکلی که برانکو با دلالی اورد روی نیمکت تیمتون نشوند چقد میگیره ؟ خوبه مشخص شد 650 هزار دلار میگیره برای سفت کردن پیچای نیمکت … اون یارو بودیمیر هم 500 هزار دلار گرفت رفت . خوبه قرارداد میلیچ و دیاباته هم به دست رسانه های لنگی منتشر شد که یان بدبختا چقد میگیرن . هوچی گری نکن لنگی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید