کد خبر:22637
پ

عملکرد فاجعه علی علیپور در لیگ پرتغال | 16 بازی بدون گل و پاس گل!

لی علیپور 16 بازی تا اینجای کار در لیگ پرتغال انجام داده است و بدون ثبت هیچ گل و پاس گل به عنوان مهاجم به کار خود ادامه میدهد که با این شرایط احتمال پایان کار او در لیگ پرتغال بسیار زیاد است.   عملکرد فاجعه علی علیپور در لیگ پرتغال | 16 بازی بدون […]

لی علیپور 16 بازی تا اینجای کار در لیگ پرتغال انجام داده است و بدون ثبت هیچ گل و پاس گل به عنوان مهاجم به کار خود ادامه میدهد که با این شرایط احتمال پایان کار او در لیگ پرتغال بسیار زیاد است.

 

عملکرد فاجعه علی علیپور در لیگ پرتغال | 16 بازی بدون گل و پاس گل!

عملکرد فاجعه علی علیپور در لیگ پرتغال | 16 بازی بدون گل و پاس گل!

علی علیپور مهاجمی بود که علی‌رغم پیشنهادات بسیار برای ماندن در پرسپولیس، تمایل داشت برای یکبار هم که شده شانس خود را برای بازی در اروپا امتحان کند، تا بلکه در صورت درخشش، شانس حضور در سطح اول فوتبال اروپا را پیدا کرده و نام خود را به عنوان لژیونر موفق تاریخ ایران به ثبت برساند. اما به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به انتهای فصل، این مهم تحقق نیافته و باید از او به عنوان خریدی ناموفق برای ماریتیمو نام ببریم.

هرچند همه هواداران پرسپولیس برای علی علیپور عزیز آرزوی موفقیت می‌کنند و همچنان امیدوارند که او نیز بتواند توانایی‌های خود را در پرتغال به اثبات برساند. اما آیا افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس با ده‌ها میلیون‌ هوادار از تیم‌های پرتغالی کمتر است؟ آیا امثال افشین پیروانی، احمدرضا عابدزاده و سیدجلال حسینی برای جاودانگی چیزی کمتر از سایر پرسپولیسی‌هایی دارند که تجربه بازی در سطح اول اروپا را کسب کردند؟

اینجا بحث درست و غلط نیست.
اینجا بحث آن است که پیشرفت واقعی برای بازیکنان پرسپولیس با تسخیر قلب هواداران حاصل می‌شود.
خواه با افتخار آفرینی در اروپا …

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • استراماچونی 25 مارس 2021 / 4:30 ب.ظ

    شما چی را با چی مقایسه می کنید؟ ایشون برای تجربه زندگی در یک کشور دیگر دست به این انتخاب زده. همین الان اگر شما مهارتی داشته باشید که کشوری شما را بخواهد نمیروید؟ افتخار پرسپولیس را کسب کرد کافی بود. همین پیروانی و عابدزاده پاسپوزتهای خارجی دارن. و این هم برای یک ایرانی می تونه هدف باشه. اونها از ملی پوش بودنشون لابد استفاده کردن برای این کار ایشون از لژیونر بودنش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید