کد خبر:32187
پ

عملکرد فاجعه ساختار دفاعی منچستریونایتد در فصل 2021/2022

فشارها بر اوله گونار سولشر برای ترک منچستریونایتد افزایش یافته اما این مربی هنوز تصمیمی برای استعفا نگرفته و مصمم به ادامه کارش در تیم منچستریونایتد است. بسیاری بر این عقیده اند با توجه به انبوه ستاره هایی که تیم منچستریونایتد در فصل جاری در اختیار دارد، هر مربی جز سولشر روی نیمکت این تیم […]

فشارها بر اوله گونار سولشر برای ترک منچستریونایتد افزایش یافته اما این مربی هنوز تصمیمی برای استعفا نگرفته و مصمم به ادامه کارش در تیم منچستریونایتد است. بسیاری بر این عقیده اند با توجه به انبوه ستاره هایی که تیم منچستریونایتد در فصل جاری در اختیار دارد، هر مربی جز سولشر روی نیمکت این تیم نشسته بود، شیاطین سرخ با اختلاف نسبت به سایرین در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشتند اما ترکیب های اشتباه و حضور بازیکنان  بی کیفیت و متوسط در ساختار دفاعی منچستریونایتد باعث شده تا کیفیت خوب بازیکنان خط جلوی آنها کمتر به چشم بیاید. نیمکت نشین کردن پل پوگبا و بازی فرد یا مک تومینی از جمله انتقادات وارد به چینش های اولیه سولشر است. او همچنین در چند دیدار اخیر این تیم رونالدوی فرصت طلب را نیز به دلایل نامعلوم نیمکت نشین کرد تا با اعتراض هواداران این تیم، بار دیگر رونالدو به ترکیب اصلی برگردد و اتفاقاً زننده گل برتری این تیم مقابل آتالانتا در کامبک اخیر تیم در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

 

عملکرد فاجعه ساختار دفاعی منچستریونایتد در فصل 2021/2022

اما به نظر می رسد همه تقصیرات متوجه سولشر نیست و عملکرد ضعیف بازیکنان دفاعی این تیم مزید بر علت شده تا افت فنی منچستریونایتد را در این روزها شاهد باشیم. به طوری که آمار فاجعه تعداد تکل، کلین شیت و … از این تیم، منچستریونایتد را در زمره یک تیم ته جدولی قرار داده است که با سرعت در حال سقوط است.

کلیدواژه : منچستریونایتد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید