کد خبر:26485
پ

علت واقعی حضور کریم باقری در تیم ملی چیست؟

بتاکاپ – بحث بر سر حضور کریم باقری در تیم ملی بالا گرفته و بسیاری بر این باورند که حضور کریم باقری در کنار تیم ملی در این مقطع از لحاظ فنی کمکی به حال ملی پوشان نخواهد کرد اما مدافعان حضور باقری در تیم ملی با اشاره به تاثیر مثبت حضور باقری از لحاظ […]

بتاکاپ – بحث بر سر حضور کریم باقری در تیم ملی بالا گرفته و بسیاری بر این باورند که حضور کریم باقری در کنار تیم ملی در این مقطع از لحاظ فنی کمکی به حال ملی پوشان نخواهد کرد اما مدافعان حضور باقری در تیم ملی با اشاره به تاثیر مثبت حضور باقری از لحاظ روحی روانی معتقدند او می تواند بر روی بازیکنان تیم ملی اثر روانی مثبت بگذارد و در راه صعود ایران به جام جهانی تاثیرگذار باشد.

منتقدین معتقدند اگر حضور کریم باقری به لحاظ روحی روانی اینقدر تاثیرگذار است که بازیکنان تیم ملی به سمت پیروزی تحریک می شوند و با انگیزه تر در میدان ظاهر می شوند چرا این حضور مقطعی و کوتاه مدت است ؟ اگر هم تاثیرگذار نیست، اصولاً علت این حضور کوتاه مدت و مقطعی چیست؟

برخی معتقدند با توجه به مصاحبه برانکو و سیگنال او برای حضور مجددش در فوتبال ایران این تغییر و تحولات پیش زمینه ای برای برکناری اسکوچیچ و حضور برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی است و در آن صورت باقری مثل دوران حضور برانکو در پرسپولیس در تیم ملی نیز کنار او خواهد بود.

حال باید منتظر ماند و دید باقری که در ماههای اخیر بیشتر در نقش جداکننده دعواها و درگیریهای بین بازیکنان پرسپولیس با بازیکنان سایر تیم ها ایفای نقش کرده می تواند به تیم ملی کمک کند یا خیر؟

 

به نظر شما علت واقعی حضور کریم باقری در تیم ملی چیست؟

 

عکس درگیری های کریم باقری در رینگ کشتی کج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید