کد خبر:17690
پ

علت منتفی شدن بازگشت مهدی ترابی در پرسپولیس

اگر چه رسانه استاد الدوحه قطر از انتخاب جانشین مهدی ترابی در العربی خبر داده اما هنوز خبر جدایی ترابی از العربی به صورت رسمی تائید نشده است. علت منتفی شدن بازگشت مهدی ترابی در پرسپولیس ترابی حتی اگر جایی در العربی نداشته باشد فقط در صورتی می تواند جدا شود که رضایت نامه بگیرد. […]

اگر چه رسانه استاد الدوحه قطر از انتخاب جانشین مهدی ترابی در العربی خبر داده اما هنوز خبر جدایی ترابی از العربی به صورت رسمی تائید نشده است.

علت منتفی شدن بازگشت مهدی ترابی در پرسپولیس

ترابی حتی اگر جایی در العربی نداشته باشد فقط در صورتی می تواند جدا شود که رضایت نامه بگیرد. آنوقت پرسپولیس می‌تواند مقصد احتمالی این بازیکن باشد منتهی اگر قرمزها قصد بازگرداندن بازیکن فصل گذشته‌شان به لیگ برتر را داشته باشند، باید حسابی به خرج بیفتند.

خبر ها حاکی از آن است که باشگاه العربی تنها در شرایطی با جدایی ترابی به مقصد پرسپولیس موافقت خواهد کرد که باشگاه جدید او حاضر به پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن شود.

العربی حاضر نیست ترابی را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهد و هر تیمی که این بازیکن را بخواهد باید برای رضایتنامه او ۶۰۰ هزار دلار پرداخت کند که طبیعتا پرسپولیس کار راحتی برای فراهم کردن این پول نخواهد داشت.

پی نوشت: جدای از این مسئله، استمرار حضور مهدی رسول پناه در پرسپولیس راه را به روی بازگشت این بازیکن به پرسپولیس بسته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بنده 18 ژانویه 2021 / 2:51 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. نویسنده متن چرا هم طرح مسئله می کنی و هم جواب می دهی ؟ خسته می شی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید