کد خبر:22171
پ

علت عصبانیت قاسمی نژاد مشخص شد | مدیران جدید فی رضایتنامه را بالا بردند

در حالی که قرار بود امین قاسمی نژاد با پرداخت یک میلیارد تومان بابت رضایتنامه ش، قراردادش را فسخ کرده و راهی استقلال شود به نظر می رسد تغییرات در مالکیت تیم شهر خودرو که حالا دیگر به نام پدیده شناخته می شود، مانع از استقلالی شدن او شده است.   قاسمی نژاد در حالی […]

در حالی که قرار بود امین قاسمی نژاد با پرداخت یک میلیارد تومان بابت رضایتنامه ش، قراردادش را فسخ کرده و راهی استقلال شود به نظر می رسد تغییرات در مالکیت تیم شهر خودرو که حالا دیگر به نام پدیده شناخته می شود، مانع از استقلالی شدن او شده است.

 

قاسمی نژاد در حالی امروز در حالتی برآشفته و عصبانی دست خالی از باشگاه استقلال بیرون آمد که ظاهرا مدیران جدید پدیده برای آزاد کردن او مبلغ 4 میلیارد تومان را از باشگاه استقلال درخواست کرده اند و همانطور که حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد این انتقال با این اعداد منتفی خواهد بود و عقب نشینی باشگاه استقلال در این زمینه، قاسمی نژاد را کلافه کرده چرا که او در صورت عدم تغییر در نظر مدیریت جدید پدیده یک نیم فصل از مسابقات دور باشد. او اعلام کرده در صورت عملی نشدن این انتقال حاضر به انتقال به تیم دیگر نیست و البته به تمرینات پدیده نیز باز نمیگردد.

با توجه به اتفاقاتی که امروز در زمینه این انتقال رخ داد در صورتی که امشب قاسمی نژاد نتواند رضایت مدیریت پدیده را برای جدایی بگیرد. پرونده انتقال او به استقلال بسته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید