کد خبر:10992
پ

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

شجاع خلیل زاده درست یا غلط، به خاطر پول یا به خاطر اختلاف با رسول پناه از این تیم جدا شد و همچنان شاهد هجمه علیه این بازیکن هستیم و برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با زیاد کردن پیاز داغ این ماجرا، سعی در رسیدن به اهدافی خاص دارند اما به واقع مشخص […]

شجاع خلیل زاده درست یا غلط، به خاطر پول یا به خاطر اختلاف با رسول پناه از این تیم جدا شد و همچنان شاهد هجمه علیه این بازیکن هستیم و برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با زیاد کردن پیاز داغ این ماجرا، سعی در رسیدن به اهدافی خاص دارند اما به واقع مشخص نیست علت عزاداری این رسانه ها برای رفتن شجاع خلیل زاده برای چیست؟

 

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

مگر در چند سال گذشته، همین استقلال نبود که با صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به یکباره مامه تیام، سرور جبارف، امید ابراهیمی، امید نورافکن و مجید حسینی را در یک پنجره نقل  و انتقالاتی از دست داد و در نهایت نیز به واسطه عدم حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی تیمش، در صعود به مراحال بالاتر لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند؟ در آن مقطع همین رسانه ها حق را به امید ابراهیمی برای تامین مالی زندگی اش دادند و امید نورافکن و مجید حسینی و الهیار صیادمنش را برای رفتن محق دانستند تا در فوتبال اروپا پیشرفت کنند اما در همان زمان با رفتن وحید امیری، بار دیگر ناله و شیون همین رسانه ها به هوا بلند شد که چرا او پرسپولیس را تنها گذاشت و امروز نیز با رفتن شجاع خلیل زاده همان رسانه ها با همان ریتم تکراری از رفتن ستاره تیم محبوبشان دلخور شده اند.

 

آیا تامین مالی آینده بازیکنان و یا پیشرفت آنها، تنها برای تیم آبی پایتخت است و ستاره های سرخ می بایست تا پایان دوران فوتبالی خود در پرسپولیس بمانند؟ آیا در حق علی علیپور، مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند ظلم نشد که علی رغم پرداخت رقم رضایتنامه توسط تیم خارجی خواهانشان نیز مجوز خروج به آنها در سالهای گذشته داده نشد؟ اگر بیرانوند امروز در تیم ناشناخته بلژیکی نیمکت نشین است و سهم علیپور از بازی در ترکیب اصلی ماریتیمو تنها 5 دقیقه بوده، مقصرش همین خودخواهی هایی است که برخی دنبال می کنند و در نهایت وقتی به سرنوشت بازیکن فداکاری مثل محمد انصاری و رفتار کادر فنی با او نگاه می کنیم، به طور کمال و تمام حق را به بازیکنان جدا شده می دهیم که در اوج از این تیم رفته اند چرا که در پرسپولیس پهلوان زنده را عشق است و بس!

 

نکته اینکه در باشگاه استقلال در 4 سال گذشته همواره روال همین بوده که ستاره ها محکوم به رفتن بودند، حال چه برای پیشرفت چه برای تامین مالی و در فصل جاری برای اولین بار است که به طور همزمان5-6 ستاره پرسپولیس به یکباره این تیم را ترک کردند و شاید هواداران پرسپولیس در فصل جاری بتوانند کمی با هواداران استقلال در 4 سال گذشته هم ذات پنداری کنند که جدایی چند ستاره تیم به یکباره چه تبعات بدی برای ان تیم به همراه دارد که البته در این زمینه نیز رسول پناه عاقبت اندیشی کرد و 7 بازیکن با کیفیت را جایگزین بازیکنان جدا شده کرد تا پرسپولیس از رفتن ستاره ها، کمترین آسیب را ببیند.

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 1:01 ق.ظ

    ااااااااا تاژژژژه متوهم خود شیفته اینجام هست که. بی عقل این بازیکنا برایه پرسپولیس مثله نقلو نباتن تو این پرسپولیس کل تاریخه فوتباله ایران بازی کردن. با بودنشون خیلی بهتون تجاوز کردن ؟؟؟؟که از رفتنشون اینقد خوشحالی من بابه اطلاعه تمامه کیسه کشا بگم هر بازیکنی که از پرسپولیس میره خدا پشت و پناهش همیشه زمان نشون داده که قطاره ارتشه سرخ براهه خودش با قدرت ادامه داده. از شجاع بزرگتراش از پرسپولیس ترانسفر شدن تیمایه مطرحو بزرگتر ولی این پرسپولیس بوده که با صلابت راهشو ادامه داده. و مثله کیسه بدبختو حقیر نبوده که به خاطر رفتن 4 تا بازیکن بنجله درجه 4 خاکه هزا بگیره تو سرش. ای بیچاره هایه نادان. انشا الله شما هم دو ریال عقل گیرتون میاد

    • تاج 27 اکتبر 2020 / 6:47 ق.ظ

      تاج کابوس شب و روزت شده! بدبخت تهی فکر! اگر بتاکاپ چهارتا بود الان مملکت آباد بود. وجدانا در عمر نکبت بارت شده یه بار نظر احمقانه ات را در رسانه ای ببینی!؟ اینهمه توهین و افترا جرمه! اگر هر خبرگزاری دیگه ای بود که تاحالا ده بار به دادگاه میبردت! اصلا نظرهاتو چاپ نمیکرد!!! پس از صداقت و شرافت و راستگویی و مردمی بودن بتاکاپ حیا کن! حیا خوب چیزیه چه برای مرد چه زن!

  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 12:51 ق.ظ

    حششششششششام ملکیه دروغگو ولت نمیکنم هر جا ازت مطلبه دروغو غیر واقعی ببینم میام رسوات میکتم. تا نونه حروم نخوریو دروغ به خورده ملت کیسه کشه کم عقله نادان ندی. اخه اونی که داره تو سرش میزنه و داد وفغان راه انداخته به خاطره رفتن 4 تا بازیکنه در پیته بنجل شما کیسه کشایه حقیریت که بعد از 4 سال هنوز از رفتن دو تا بازیکنه درجه 4و 5 مثله تیام و جباروف دارید خودتونو دار میزنید اگر 2 زار وجدان داری که محال میدونم داشته باشی. یه مقایسه ساده کن بین بازیکنایی که از پرسپولیس سرورتون رفتن با بازیکنایی که از کیسه حقیر جدا شدن. ببین ارزش کدوم بیشتر بوده و بهتر بودن. اخ با تمامه این بازیکنام که میگی هر ساله زیره پرسپولیس بودید و خواهید ماند به قوله خودت 4 تا بازیکن از اسدقلالههه کثیف جدا شدن ونتیجش شد اون افتضاحاتتون( 6تایه العین، 3تا از السد تو تهران که اگر شانس با شیشتقلال تو همون بازیم نبود یه شیش تایه دیگه به کارنامه کثیفتون اضافه میشد ) در عوض پرسپولیس با 10 تا و نصفی بازیکن به خاطره پنجره بسته به جایه اینکه بیاد مثله کیسه کسا هوچی گری کنه مردونه تو میدون وایساد و جنگید تا فیناله اسیم رفت. حالا وای از اون روزی که تیمه حقیره حکومتی این اتفاق براش میفتاد اون وقت فکر کنم خوده اینفانتینیوم باید میومد وایمیساد رجز خونیه امثاله شما پچلارو گوش میکرد. اره حششششششام جان پرسپولیس به جایه اه و ناله و رفتن تو سایته تیمایه دیگه ودستمال کشی برا شوهراش وایمیسه تو میدون حقشو میگیره و فرار نمیکنه از ترسش بره یه قاره دیگه. بیچاره شما به جایه اینی که اینقد به فکره پرسپولیسو بازیکناش بودید به فکره خواری و خفته خودتون بودید اینقدر نتایجه تاسف بار و خجالت آور نمیووردید که هر ساله پرسپولیس مجبور بشه انتقامه خواهرشو( شیشتقلال) از شوهراش یعنی تیمایه عربی بگیره. امسالم که خدا بده برکت بهتون ازبکا حاملتون کردن ما رفتیم انتقام گرفتیم. بعد شما بی معرتالیه بی ذات به جایه قدر دانی و بوسیدنه پایه سرورتون چیکار کردید. به خیاله خودتون رفتید با اطلاعاته غلط به اون یکی شوهرتون مثلا جلوی ارتشه سرخه ایرانو بگیرید. وطبقه رواله همیشتون خوب خودتونو فروختید. ولی زهی خیاله باطل شوهره جدیدتونم به قوله معروف….زو از کار در اومد اونم مثله خودتون حامله شد. حالا هی بشین از بقایایه پرسپولیس بلیس حشسشششام جون.

    • تاج 27 اکتبر 2020 / 6:38 ق.ظ

      ببین کی داره از عروس میگه !!!!!!؟ کار دنیا برعکس!!!! سعدالحارثی لقب خوبی بهتون داد : عمر خربین شوهر پیروزی….! حالا خربین یا سوراخ لنگ بین!؟ تاج تا اونجایی که تاریخ نشان میده همواره کابوس تیمهای عربی بوده و خواهد بود. برو گزارش عربها را ببین و.گوش کن همه از نام بزرگ و بهترین تیم آسیا تاج وحشت دارند خودشان اعتراف کردن در رسانه ملی شان تو دیگه ….! درضمن همینکه نظرهای امثال تو بی ادب لنگی دهن چاک را چاپ میکنه بتاکاپ یعنی اینقدر شرافت و صداقت داره که فحش و تهمت هستی نا وا را از امثال تو لنگی احمق که براحتی میتونه سانسورش کنه با آزادگی تمام منعکس میکنه . بخاطر همین یک مورد باید سپاسگذارش باشی هما خانوم و آتیش منقلی ها. البته اگر انسان باشی و ذره ای شهامت اندیشه ایرانی داشته باشی!!!! خودت اگه جتی بتاکاپ بودی فحش و تهمت ها را به عواملی منعکس میکردی!؟ پس ببین حداقل از شماها باشرف تر و صادق تر و درست تره. یک خبرگزاری در ایران مثال بزن که چنین عزت نفس و راستگو و پرتلاش و درخدمت مردم باشه!؟ پس لطفا هیسسسسسسس!

  • فرهاد دو آتیشه سرخ 26 اکتبر 2020 / 7:55 ب.ظ

    آخه تورو چه برسه به نظر در مورد فوتبال کیسه کش، تو برو آشپزخانه غذاتو بپز، انقدر که بازیکنان ما تو این چندسال رفتن کدوم بازیکن شما رفتن؟؟؟
    صیادمنش: بجاش قایدی اومد، کاوه رفت تیام اومد جاش ، تیام رفت تبریزی بهترین گلزن ذوب آهن اومد که آمارش مشخصه تو ذوب آهن شماها فوتبالشو نابود کردید یادتون رفته 2.5 میلیارد اون‌موقع گزینه برانکو بود دادید بهش،؟؟؟بعدشم دیاباته آوردید که آقای گل شد و ارسلان مطهری به اون خوبی ، رحمتیو خود شما پرتش کردید بیرون بخاطر حسینی، یادتون رفته همتون پشت حسینی در اومدید؟ دیدید افت کرده رفتید رشید مظاهری با جعل سند آوردید، روزبه چشمی رفت مرادمند آوردید، ذکی پور پرتش کردید بیرون نادری آوردید با متین کریم زاده، جباروف رفت شجاعیان آوردید بعدش پاتوسی آوردید، پاتوسی رفت کریمی و رضاوند بجاش اومد، امید ابراهیمی ردش کردید فرشید باقری آوردید که گزینه برانکو بود سریع رفتید آوردید، بعدشم ریگی آوردید، شما طرفداران آل کیسه همتون استاد شلوغ کاری هستید، عادت کردید گندکاری خودتونو گردن اینو اون بیندازید، لقب پسر لوس وزارت برازنده تیم دوچرخه سواران هستش،
    حالا بیا به من بگو جایگزین رضائیان و محرمی کی شد؟ الان دفاع راست نداریم سیامک نعمتی داریم بازی میدیم تو اون پست، گلر یک تیم ملی رفت یعنی بیرانوند، رفتن لک آوردن که نصف بیرانوند هم بازی ملی نداره، خط حمله اولین فصلی که پرسپولیس با برانکو قهرمان لیگ شد طارمی و علیپور بودن. طارمی رفت کی اومد بجاش؟؟؟از اون فصل تا پایان فصل پیش با علیپور تنها گذروندیم، علیپورم رفت، این فصل یکدونه مهاجم داریم اونم عیسی آل کثیر که اصلا سابقه آقای گلی نداره اومد،ترابی بازیکن تیم ملی و بهترین بازیکن فصل پیش که با رای 70 تا مربی تو ایران انتخاب شد رفت بجاش رفتن شجاعی آوردن.
    بعد تو استقلال الی ماشاالله: تو هر پست ده تا بازیکن: مهاجم:دیاباته، قایدی، مطهری، تبریزی و بازیکنان جوان استقلال تو اون پست.
    دفاع چپ: نادری، میلیچ، متین کریم زاده، ذکی پور
    دفاع راست: غفوری، موسوی،
    دفاع وسط: مرادمند، غلامی، دانشگر،یزدانی
    هافبک وسط: ریگی، کریمی، شجاعیان، رضاوند، اسماعیلی، مهدی پور، فرشید باقری،
    این اراجیف برو به یکی بگو فوتبال ندیده باشه اسکل، هم تو و هم اون آقای تاس که عادت کردید زررررر مفت بزنید اینجا. شما طرفداران آل کیسه زیپ گشاد دهنتونو بکشید، زیادی دیگه دارید از گ پرسپولیس میخورید.

  • سارا 26 اکتبر 2020 / 1:55 ب.ظ

    آفرین واقعا حرف حق گفتی از نظر رسانه های لنگی رفتن بهترین بازیکنانی تاج خوبه اما رفتن بازیکن از لنگ فاجعه است چون این رسانه ها می دونن بازیکن خوب در کنار مدیر و هیئت مدیره خوب و ثابت یعنی موفقیت اون تیم و این رسانه ها لنگی عادت کردن این چهار سال که همه چی به نفع لنگ باشه و به ضرر تاج

  • تاج 26 اکتبر 2020 / 1:15 ب.ظ

    منم اگه از یک لات درگاراژی غول میساختم و بعد میفهمیدم غول قصه ام پوشالیه بی شک عزادار میشدم !!!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید