کد خبر:10992
پ

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

شجاع خلیل زاده درست یا غلط، به خاطر پول یا به خاطر اختلاف با رسول پناه از این تیم جدا شد و همچنان شاهد هجمه علیه این بازیکن هستیم و برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با زیاد کردن پیاز داغ این ماجرا، سعی در رسیدن به اهدافی خاص دارند اما به واقع مشخص […]

شجاع خلیل زاده درست یا غلط، به خاطر پول یا به خاطر اختلاف با رسول پناه از این تیم جدا شد و همچنان شاهد هجمه علیه این بازیکن هستیم و برخی رسانه های نزدیک به باشگاه پرسپولیس با زیاد کردن پیاز داغ این ماجرا، سعی در رسیدن به اهدافی خاص دارند اما به واقع مشخص نیست علت عزاداری این رسانه ها برای رفتن شجاع خلیل زاده برای چیست؟

 

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

علت عزاداری سرخ ها برای رفتن شجاع چیست؟

مگر در چند سال گذشته، همین استقلال نبود که با صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا به یکباره مامه تیام، سرور جبارف، امید ابراهیمی، امید نورافکن و مجید حسینی را در یک پنجره نقل  و انتقالاتی از دست داد و در نهایت نیز به واسطه عدم حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی تیمش، در صعود به مراحال بالاتر لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند؟ در آن مقطع همین رسانه ها حق را به امید ابراهیمی برای تامین مالی زندگی اش دادند و امید نورافکن و مجید حسینی و الهیار صیادمنش را برای رفتن محق دانستند تا در فوتبال اروپا پیشرفت کنند اما در همان زمان با رفتن وحید امیری، بار دیگر ناله و شیون همین رسانه ها به هوا بلند شد که چرا او پرسپولیس را تنها گذاشت و امروز نیز با رفتن شجاع خلیل زاده همان رسانه ها با همان ریتم تکراری از رفتن ستاره تیم محبوبشان دلخور شده اند.

 

آیا تامین مالی آینده بازیکنان و یا پیشرفت آنها، تنها برای تیم آبی پایتخت است و ستاره های سرخ می بایست تا پایان دوران فوتبالی خود در پرسپولیس بمانند؟ آیا در حق علی علیپور، مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند ظلم نشد که علی رغم پرداخت رقم رضایتنامه توسط تیم خارجی خواهانشان نیز مجوز خروج به آنها در سالهای گذشته داده نشد؟ اگر بیرانوند امروز در تیم ناشناخته بلژیکی نیمکت نشین است و سهم علیپور از بازی در ترکیب اصلی ماریتیمو تنها 5 دقیقه بوده، مقصرش همین خودخواهی هایی است که برخی دنبال می کنند و در نهایت وقتی به سرنوشت بازیکن فداکاری مثل محمد انصاری و رفتار کادر فنی با او نگاه می کنیم، به طور کمال و تمام حق را به بازیکنان جدا شده می دهیم که در اوج از این تیم رفته اند چرا که در پرسپولیس پهلوان زنده را عشق است و بس!

 

نکته اینکه در باشگاه استقلال در 4 سال گذشته همواره روال همین بوده که ستاره ها محکوم به رفتن بودند، حال چه برای پیشرفت چه برای تامین مالی و در فصل جاری برای اولین بار است که به طور همزمان5-6 ستاره پرسپولیس به یکباره این تیم را ترک کردند و شاید هواداران پرسپولیس در فصل جاری بتوانند کمی با هواداران استقلال در 4 سال گذشته هم ذات پنداری کنند که جدایی چند ستاره تیم به یکباره چه تبعات بدی برای ان تیم به همراه دارد که البته در این زمینه نیز رسول پناه عاقبت اندیشی کرد و 7 بازیکن با کیفیت را جایگزین بازیکنان جدا شده کرد تا پرسپولیس از رفتن ستاره ها، کمترین آسیب را ببیند.

دیدگاه کاربران 10 دیدگاه
  • اسطوره فقط همایون خان 27 اکتبر 2020 / 4:07 ب.ظ

    تاژژژه حقیر چرا تا این حد اتیش گرفتی بدبخت گفتم که من یکی ام مثله خودت اومدم تا پوزه بزنم به دهنت تا هر حرفه شرو وریرو به زبون نیاری. قبل تر هم گفتم تو که سواد و شخصیته درستی نداری ولی حداقل میتونی لال بمیری که اینقدر داغت نکنن. ولی در مورده سایت اول از اینکه من هیچ جا نمیام و نیومدم مطلب بزارم که بخوام منتظر باشم تو بیسواد بگی چاپ میشه یا نه. دوما سایته بتا کاپ یه سایته اطلاع رسانیه به نامه تبمه خاصی سندش نیست که تو انگار جوری داری صحبت میکنی که اینگار صاحبشی کوچولو. بعد در ضمن من فقط مطالبو سایتو میخوندم وقی مطالبه دروغو کذبه حسام ملکی که فقط تو سایت مسیوله بخشه ابیه سایته رو خوندم و امثاله تو بی دانش اومدید زیرش شروع کردید به تعریف و تمجید. و دهن لقیایی که مخصوصه خودتونه. اومدم واقعیاتو برایه همه گفتم. و دیدی که اگرم قرار بر نشر اکاذیب از طرف من بود خوده ادمین به خاطره سایتشم که شده بود نمیزاشت پیامام چاپ بشه. ولی کاره درستو انجام داد یعنی تعلیقه کسی( حسام ملکی ) که فقط داشت به اسمه طرفداره کیسه تیشه به ریشه سایت میزد رو انجام داد. توام به جایه این همه اراجیف بافی برو دوزار اطلاعاتتو ببر بالا تا هر کسی از راه میرسه تو رو نکنه بازیچه اهدافه خودس کوچولو

    • تاج 28 اکتبر 2020 / 6:34 ق.ظ

      هماخانوم هیسسسسسسس!

  • فرزاد 27 اکتبر 2020 / 6:58 ق.ظ

    چه مقایسه نادرستی کردی .
    تیمی که چند ساله نتونسته افتخاری کسب کنه اگه بازیکنی ازش جدا بشه نمیشه ازش خورده گرفت ولی تیمی که چند ساله آقایی میکنه و ۲ بار طی ۳ سال رفته فینال آسیا اگه بازیکنی تیم رو رها کنه معلومه که ازش انتقاد میشه . چون بازیکن حرفه ای همیشه در کنار پول دنبال افتخار آفرینیه . و اینکه با همه اینها کسی نگفت شجاع هیچوقت نرو همه ناراحتن که چرا بعد از فینال نرفت اونم در شرایط پنجره بسته شاید پیشنهادهای بهتری نصیبش میشد و حتی میتونست به همین الریان بره ولی بعد از فینال یا نیم فصل بعد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید