کد خبر:23267
پ

علت سانسور رسانه ای درخشش کریم انصاری فرد: باج نمی دهد!

از شب گذشته شایعه عجیبی در خصوص فحاشی کریم انصاری فرد به مربی تیم باشگاهی اش و اخراج او از آ.اک آتن به گوش می رسد که به نظر می رسد ریشه این اتفاقات یا در باج ندادن او به برخی رسانه ها برای مجیزگویی از اوست و یا به علت ازدواج کریمبا همسر یونانی […]

از شب گذشته شایعه عجیبی در خصوص فحاشی کریم انصاری فرد به مربی تیم باشگاهی اش و اخراج او از آ.اک آتن به گوش می رسد که به نظر می رسد ریشه این اتفاقات یا در باج ندادن او به برخی رسانه ها برای مجیزگویی از اوست و یا به علت ازدواج کریمبا همسر یونانی اش است.

 

علت سانسور رسانه ای درخشش کریم انصاری فرد: باج نمی دهد!

علت سانسور رسانه ای درخشش کریم انصاری فرد: باج نمی دهد!

کریم انصاری‌فرد کاپیتان تیم ملی با گلزنی در برابر المپیاکوس، تعداد گل‌هایش را در یونان به ۵۰ رساند: ۱۷ گل در پانیونیوس، ۲۱ گل برای المپیاکوس و ۱۲ گل با پیراهن آاک آتن.

اما یکی دو سایتی که پس از بازی با سوریه درباره‌شان پرداختیم، باز  هم بجای پرداختن به موفقیت مستمر ستاره‌ بی حاشیه فوتبال ایران، مطلبی خیالی را درباره درگیری کریم با سرمربی (خیمنز) منتشر کرده‌اند.
در آغاز فصل هم نوشته بودند با سرمربی قبلی ماسیمو کاره‌را درگیر شده. دروغ‌نویسی‌های رایج در قبال بازیکنی که باج نمی‌دهد. متقابلاً برخی وقایع تلخ درباره یکی دو لژیونر که بازتاب بین‌المللی داشت، با چشم‌پوشی این رسانه‌های خرده‌ شیشه‌دار مواجه شد.

 

⚽️ جدول فصل جاری گلزنان لژیونر در جام‌های داخلی و اروپایی

▪️مهدی طارمی ۱۵ گل
▪️سردار آزمون ۱۳ گل
▪️کریم انصاری‌فرد ۱۲ گل
▫️شهاب زاهدی ۹
▫️کاوه رضایی ۸
▫️علی قلیزاده و علی قربانی ۷
▫️الله‌یار صیادمنش ۵
▫️سامان قدوس ۴ گل
▫️علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی و پیمان کشاورز ۲ گل
▫️میلاد محمدی، شهریار مغانلو و جعفر سلمانی: یک گل

لیگ قهرمانان:
طارمی به یوونتوس

لیگ اروپا:
کریم به وولفسبورگ
الله‌یار به لسترسیتی
کاوه به پارتیزان بلگراد

✔️ علی علیپور با ۲۰ بازی برای ماریتیمو و محمدرضا آزادی با ۱۳ بازی برای پانتولیکوس هنوز گل نزده‌اند.
شهریار مغانلو هم در ۱۳ بازی برای سانتاکلارا، یک گل زد.

آمار انصاری‌فرد (آنهم در لیگ به شدت دفاعی یونان) با آزمون در تیم سراپا هجومی زنیت یکسان است. اما سایت‌های مزبور، درخشش انصاری‌فرد را سانسور می‌کنند.

بین ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمان و ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا، روسیه نماینده‌ای نداشت. در حالیکه اوکراین، یونان، سوئیس، کرواسی، جمهوری چک، نروژ حضور داشتند.
زیرا لیگ روسیه گرچه از نظر مالی عالی است، اما از لحاظ کیفی، معمولی.
در مقام مقایسه با آسیا، امارات هم لیگ ثروتمندی دارد اما سطحش بالاتر از لیگ ما نیست و این ایران است که نمایندگانش در لیگ قهرمانان به موفقیت می‌رسند.

پس ریشه این تبعیض ناجوانمردانه رسانه‌ای کجاست؟ چرا بین دو بازیکن کمابیش همسطح، سهم یکی تحقیر و سانسور و اخبار کذب است؛ اما دیگری را با خبرسازی، پوشش بی وقفه و تیترهای حماسی، چنان بزرگ می‌کنند که مهارناپذیر شود؟

در بازی‌های ملی که کریم آقای گل گروه‌مان است. تنها پوکر ۱۷ سال اخیر فوتبال ایران را ثبت کرده. مهم‌ترین گل دهه ایران را در جام جهانی به پرتغال زده.
پس چرا ورزش سه و ایسنا مدام می‌نویسند آزمون “مهاجم بی جانشین تیم ملی؟”
هیچ شکی در شایستگی فنی آزمون نیست.
اما او کدام گل را به سر تیم ملی زده‌ که کریم نتوانسته؟

کریم اگر دیدار با یمن، ویتنام، هندوستان و … فیکس یود، الان بیش از ۴۰ گل ملی داشت.
با این حال در تیم ملی همیشه مسئولانه بازی کرده. آن جلو نایستاده غر بزند، هرگز قهر نکرده. در دوران کی‌روش بارها هافبک راست و چپ، وینگر و حتی هافبک دفاعی بوده و دم نزده.
رسانه‌ها درست بنویسند یا همچنان بایکوت کنند، تاثیری در اخلاق حرفه‌ای او که هشت سال است لژیونر شده و در چهار لیگ متفاوت توپ زده، نمی‌گذارد.

کلیدواژه : کریم انصاری فرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید