کد خبر:31092
پ

علت حضور فتح اله زاده در باشگاه استقلال مشخص شد

حضور سرزده علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در محل دفتر باشگاه، شایعات در خصوص مدیرعاملی وی را افزایش داد اما فتح اله زاده در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.   علت حضور فتح اله زاده در باشگاه استقلال مشخص شد 🔹علی فتح الله زاده در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال اظهار […]

حضور سرزده علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در محل دفتر باشگاه، شایعات در خصوص مدیرعاملی وی را افزایش داد اما فتح اله زاده در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

 

علت حضور فتح اله زاده در باشگاه استقلال مشخص شد

🔹علی فتح الله زاده در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت:به خاطر یک مساله دادگاهی با یکی از بازیکنان به محل باشگاه رفتم و دلیل دیگری نداشت.

🔹وی در خصوص اینکه آیا اتفاقی رخ داد که به باشگاه رفت گفت: یکی از بازیکنان چک هایی که من به بازیکنان قبلی داده بودم را برگشت زده و امروز برای نوشتن لایحه و ارسال به دادگاه به ساختمان باشگاه رفتم و نامه را در حضور وکیل باشگاه نوشتیم و ارائه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته مساله خاصی نیست و هر چند وقت یکبار از این شکایت ها از ما می شود!(باخنده)

🔹مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با احمد مددی دیدار کرد یا خیر گفت: بله، او را دیدم و اتفاقا با هم صحبت کردیم. او هم در حال جمع آوری مدارک و کارهای باشگاه بود و گفت می خواهد برود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید