کد خبر:23722
پ

علت حرکت جنجالی رونالدو در بازی مقابل جنوآ مشخص شد + عکس

پیروزی 3 بر یک امروز (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس برابر جنوا در هفته سی‌ام سری A با یک حاشیه مهم همراه بود. با وجود پیروزی بیانکونری، کریستیانو رونالدو چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید و او در پایان بازی پیراهنش را از تن درآورد و آن را نزدیک دروازه پرتاب کرد.   علت حرکت جنجالی رونالدو […]

پیروزی 3 بر یک امروز (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس برابر جنوا در هفته سی‌ام سری A با یک حاشیه مهم همراه بود. با وجود پیروزی بیانکونری، کریستیانو رونالدو چندان خوشحال به نظر نمی‌رسید و او در پایان بازی پیراهنش را از تن درآورد و آن را نزدیک دروازه پرتاب کرد.

 

علت حرکت جنجالی رونالدو در بازی مقابل جنوآ مشخص شد + عکس

در ابتدا به نظر می‌رسید که این حرکت رونالدو از سر خشم و نارضایتی او از بابت عدم همکاری هم‌تیمی‌هایش با او برای زدن گل بوده است و همین موضوع باعث شد که شائبه‌هایی درباره احتمال مجازات شدن این بازیکن 36 ساله از سوی باشگاه شکل بگیرد.

اما طبق اعلام رومئو آگرستی، خبرنگار سایت گل، این حرکت رونالدو نه از سر خشم بلکه برای برای اهدای پیراهنش به توپ جمع‌کن پشت دروازه بوده است، کسی که بلافاصله پیراهن ستاره پرتغالی را برداشت.

با این حال ناراحتی رونالدو از عدم گلزنی در این بازی مشخص بود چرا که او در جریان نیمه دوم از هم‌تیمی‌های خود خواست که بیشتر او را صاحب موقعیت کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید