کد خبر:21224
پ

علت انصراف پیروز قربانی از حضور در استقلال مشخص شد

در حالی که روز گذشته پیروز قربانی از ذوق و شوق خود برای حضور در کادر فنی استقلال صحبت کرده بود و در تمرین روز گذشته سایپا نیز شرکت نکرد تا مقدمات حضورش در استقلال با رضایت ابراهیم صادقی فراهم شود، صبح امروز در چرخشی 180 درجه ای از حضور در کادر فنی استقلال انصراف […]

در حالی که روز گذشته پیروز قربانی از ذوق و شوق خود برای حضور در کادر فنی استقلال صحبت کرده بود و در تمرین روز گذشته سایپا نیز شرکت نکرد تا مقدمات حضورش در استقلال با رضایت ابراهیم صادقی فراهم شود، صبح امروز در چرخشی 180 درجه ای از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد.

 

علت انصراف پیروز قربانی از حضور در استقلال مشخص شد

علت انصراف پیروز قربانی از حضور در استقلال مشخص شد

پیروز قربانی که در سالهای اخیر نشان داده اخلاق خاصی دارد در این مورد نیز بار دیگر ثابت کرد نمی توان بر روی حرفهایش اعتماد کرد. او در حالی رویای دستیار اول بودن در کادر فرهاد مجیدی را در سر می پروراند که تصور می کرد راز کمالوند مدیر فنی استقلال است و دخالتی در تمرینات و نوع تمرین دادن تیم ندارد. این در حالیست که قربانی برای خودش سبک خاصی قائل است و به واسطه اینکه نظراتش برای تمرین دادن تیم با فراز کمالوند سازگار نبود و در واقع دستیار دوم مجیدی محسوب می شد، از حضور در استقلال انصراف داد.

نکته جالب در خصوص پیروز قربانی و فرهاد مجیدی اینکه این دو بازیکن رابطه خوبی از گذشته با هم نداشته اند اما در دو مرتبه اخیر که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شده، پیشنهاد دستیاری را به پیروز قربانی ارائه کرده که در هر دو بار این اتفاق رخ نداده و قربانی در نهایت در کادر فنی استقلال حضور پیدا نکرده است.

 

پیروز قربانی که با مصاحبه های عجیب خود مدعیست تیم فعلی خود یعنی سایپا یکی از فنی ترین فوتبال های ایران در فصل جاری لیگ برتر را ارئه می دهد، برای سبک مربیگری خود احترام ویژه ای قائل است و حاضر نیست زیر پرچم مربی دیگری کار کند مگر اینکه در مورد نوع تمرین دادن تیم اختیارات لازم را داشته باشد.

 

در نهایت باید گفت با توجه به اخلاق خاص پیروز قربانی شاید عدم حضور او در کادر فنی استقلال سبب خیر شد چرا که همانطور که محمود فکری و صمد مراوی با اخلاق تند خود زمینه درگیری با چند بازیکن استقلال را فراهم آوردند، احتمال اینکه پیروز قربانی نیز با بازیکنان به مشکل می خورد، بسیار بالا بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید