کد خبر:14698
پ

علت افت ارسلان مطهری | تاکتیک های گنگ کادر فنی

ارسلان مطهری ستاره طلایی استقلال در فصل گذشته در 5 هفته اخیر از لیگ برتر نمایش تاامید کننده ای داشته و به جز تک گل هفته اولش نتوانسته مثل سابق بر روی دردازه حریفان خطرناک ظاهر شود. ارسلان که از جمله بازیکنانی است که تاکنون بیشترین دقایق بازی در استقلال را در 5 هفته ابتدایی […]

ارسلان مطهری ستاره طلایی استقلال در فصل گذشته در 5 هفته اخیر از لیگ برتر نمایش تاامید کننده ای داشته و به جز تک گل هفته اولش نتوانسته مثل سابق بر روی دردازه حریفان خطرناک ظاهر شود.

علت افت ارسلان مطهری | تاکتیک های گنگ کادر فنی

ارسلان که از جمله بازیکنانی است که تاکنون بیشترین دقایق بازی در استقلال را در 5 هفته ابتدایی لیگ داشته اسیر تاکتیک های عجیب کادر فنی جدید استقلال شده که هارمونی این تیم در فصل گذشته را از بین برده است.

استقلال در بیشتر بازیهای فصل گذشته با 5 هافبک میانی، سعی در تصاحب میانه میدان داشت و به همین دلیل بین خطوط این تیم فاصله ایجاد نمی شد و به سادگی تیم حریف را تحت فشار قرار می داد و در خلق موقعیت های پرتعداد روی دروازه حریف مشکلی نداشت و بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرد.

اما استقلال مدل محمود فکری با 4 هافبک که معمولا در پستهای غیرتخصصی بازی می کنند عمدتا میانه میدان را از دست داده و کادر فنی حتی مقابل تیمهایی که دفاع اتوبوسی دارند نیز دست از بازی با 4 دفاع و 4 هافبک نمی کشد که همین مسئله باعث میشود مهاجمین استقلال برای کمک به خط میانی به عقب بازگردند که موجب دور شدنشان از محوطه جریمه حریف و کم شدن موقعیت های گلزنی این تیم شده است چرا که وقتی مالکیت توپ به استقلال می رسد، مهاجمین استقلال سر جای خود نیستند تا هافبکها آنها را در موقعیت گل قرار دهند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهدی 11 دسامبر 2020 / 5:45 ب.ظ

    هیچ شک نکن همینه با مددی و فکری بیسواد استقلال به قهقراه خواهد رفت تا دیر نشده اقدام کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید