کد خبر:12825
پ

عقب نشینی عجیب باشگاه پرسپولیس: فقط جریمه نقدی می شویم از فینال محروم نمی شویم!

مسئول رسانه ای باشگاه پرسپولیس در موضعی عجیب اعلام کرد، AFC در بدترین حالت ما را جریمه نقدی می‌کند. این اظهار نظر عجیب عقب نشینی کامل باشگاه پرسپولیس از مواضع قبلی خود است که به هیچ عنوان تخلف در این موضوع را قبول نداشت اما اکنون به این مرحله رسیده اند که در صورت احراز […]

مسئول رسانه ای باشگاه پرسپولیس در موضعی عجیب اعلام کرد، AFC در بدترین حالت ما را جریمه نقدی می‌کند. این اظهار نظر عجیب عقب نشینی کامل باشگاه پرسپولیس از مواضع قبلی خود است که به هیچ عنوان تخلف در این موضوع را قبول نداشت اما اکنون به این مرحله رسیده اند که در صورت احراز تخلف، تنها جریمه مالی شامل حال پرسپولیس خواهد شد و AFC آنها را از فینال محروم نمی کند.

 

العربثه: فدراسیون فوتبال ایران با AFC تبانی کرد / ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس غیرقانونی است

 

عقب نشینی عجیب باشگاه پرسپولیس: فقط جریمه نقدی می شویم از فینال محروم نمی شویم!

عقب نشینی عجیب باشگاه پرسپولیس: فقط جریمه نقدی می شویم از فینال محروم نمی شویم!

پایگاه خبری الکوره با انتشار گزارشی از پیگیری شکایت باشگاه النصر عربستان علیه پرسپولیس از فعالیت وکیل پیشین باشگاه منچستر یونایتد در این پرونده خبر داد.

به نوشته این سایت، موضوع شکایت النصر عربستان علیه پرسپولیس همچنان در رسانه‌های ورزشی مطرح است و این باشگاه خواستار بازنگری در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

بر این اساس شکایت باشگاه النصر در خصوص ثبت غیر قانونی قرارداد بازیکنان پرسپولیس و حضور این نفرات در لیگ قهرمانان آسیا رد شد اما سعودی‌ها مجددا به کمیته استیناف AFC شکایت کرده و در انتظار دریافت پاسخ خود هستند.

یکی از مسئولان باشگاه النصر در گفت‌و‌گو با الکوره جزئیات لایحه دادرسی مجدد باشگاه النصر را تشریح و بر این موضوع تاکید کرد که این باشگاه تلاش کرده لایحه استیناف بسیار محکم و قوی باشد.

این مقام مسئول گفت: مسئولان باشگاه تمامی بخش‌ها و زوایای مختلف موضوع را با دقت بررسی کردند و لایحه‌ای ارائه داده‌اند که نشان‌ دهنده تخلفات قانونی باشگاه پرسپولیس است. باشگاه یک وکیل نامدار بین المللی به نام مارکوس موتا را به خدمت گرفته است. او همان وکیل باشگاه منچسترسیتی است که توانست از حق این باشگاه برای حضور در رقابت‌های اروپایی دفاع کند. وکلای بین‌المللی دیگری هم موتا را در این پرونده همراهی می‌کنند و لایحه استیناف با همکاری اعضای این تیم حقوقی ارائه شد.

الکوره همچنین با علیرضا اشرف مسئول رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس تماس گرفته که وی در پاسخ اظهار داشت: شکایت باشگاه النصر بسیار ضعیف است و آنها به موضوعاتی استناد کرده‌اند که اصلا صحت ندارد. حتی از برخی موارد مثل سوء‌نیت استفاده کرده‌اند تا شکایت خودشان را تقویت کنند اما ما پرونده‌ای کامل با تمام مستندات ارسال کردیم و اطمینان داریم در این پرونده به نتیجه خواهیم رسید. اگر هم حکمی علیه ما صادر شود مانع از حضورمان در فینال نخواهد شد بلکه در بدترین حالت ممکن، جرایم مالی در نظر گرفته می‌شود.

الکوده در ادامه نوشت: بر اساس گزارش‌های رسیده کمیته استیناف AFC تمامی مستندات و بخش های مختلف پرونده را دریافت کرده و قرار است حکم نهایی تا اواسط هفته آینده صادر شود. این در حالی است که پیش از این کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت باشگاه النصر را رد کرده بود.

 

لینک منبع خبر از خبرگزاری تسنیم

منبع
تسنیم
کلیدواژه : النصرپرسپولیس

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ناشناس 14 نوامبر 2020 / 4:33 ب.ظ

    واقعا که حق تیمای دیگه رو پایمال میکنن با خلاف کردنشون بعد تو قع دارن فقط جریمه مالی بشن اینا به ای اف سی هم رشوه دادن بعد که ورزش ایران رو محروم میکنن ننه من غریبم در میارن خخخ

  • Komeil 14 نوامبر 2020 / 3:45 ب.ظ

    خوبه یه نگاه به اینستای اشرف نگاه کنید که تکذیب کرده مصاحبه رو. الکی جو ندین و هوادار رو دچار استرس نکنید. نکنه مثل اونهایی که برای afc و النصر خبرچینی میکردن و ایمیل میدنطرفداران پرسمولیس توی لیست سیاه شون بزارن. اول تحقیق کن بعد بزار مطلب رو

    • کمیل دقت کن 14 نوامبر 2020 / 3:57 ب.ظ

      طبیعیه بعد این سوتی بایدم تکذیب کنه

  • وریا 14 نوامبر 2020 / 3:05 ب.ظ

    لیلا جان تو چرا اتیش گرفتی؟؟؟؟؟

  • محمد 14 نوامبر 2020 / 12:30 ب.ظ

    مثه این میمونه که یکی سرعت بالا بره بعد پلیس بگیردش بگه فوق جریمه ش رو میدم . اینا انقد توی تخلف گستاخ شدن به این مرحله رسیدن که میگن فوق جریمه مالیشو میدیم . که البته به پشتوانه بابا مسعود همیشه پشتشون گرم بوده و جریمه انواع اقسام تخلفاتشونو دادن از ماجرای طارمی گرفته تا فسخ کالدرون و …

  • لیلا بایرامی 14 نوامبر 2020 / 12:29 ب.ظ

    آره به همین خیال باش . به یه گوه خوری بندازنتون که دیگه از این غلطا نکنید . فک کردی با جریمه مالی تموم میشه ؟ همه رو به مسخره گرفتید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید