کد خبر:24841
پ

عصبانیت معاون سابق پرسپولیس از قرعه سخت پرسپولیس و اتهام بزرگ به AFC

شب گذشته اتفاقات فوتبالی در نهایت طوری رقم خورد که علی رغم پیش بینی ها مبنی بر اینکه پرسپولیس با یکی از تیمهای گروه C مواجه خواهد شد، اما این تیم می بایست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاشکند برود و از بدشانسی پرسپولیس این تیم می بایست در […]

شب گذشته اتفاقات فوتبالی در نهایت طوری رقم خورد که علی رغم پیش بینی ها مبنی بر اینکه پرسپولیس با یکی از تیمهای گروه C مواجه خواهد شد، اما این تیم می بایست در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاشکند برود و از بدشانسی پرسپولیس این تیم می بایست در تاجیکستان به مصاف حریف برود. همین مسئله باعث شد تا حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس که ید طولایی در انتشار موارد بی پایه و اساس دارد با عصبانیت، AFC را متهم کند و این در حالیست که برنامه بازیها و روال میزبانی و مهمانی از قبل مشخص شده بود.

 

در کدام قانون برای نایب قهرمان آسیا، امتیاز ویژه تعریف شده است؟

اینکه در کدام بند و ماده و تبصره از آئین نامه برگزاری مسابقات، حق امتیاز ویژه ای برای قهرمان مسابقات تعیین شده بر ما پوشیده است چرا که امروز شاهد این مسئله هستیم که دوستان در باشگاه پرسپولیس ابتدا به میزبانی هندی ها اعتراض داشتند و امروز به مهمان شدن پرسپولیس در تاجیکستان معترضند و تنها دلیلشان هم بزرگ بودن پرسپولیس است! شاید اگر آقای قدوسی و دوستانش قانونی را که نشان می دهد تیمی به واسطه بزرگی اش از سفر به سایر کشورهایی که از نظر فوتبالی پیشرفت نکرده اند، منع می کند به هواداران پرسپولیس نشان دهند، اندکی از این ابهام کاسته شود چرا که اگر بنا به این رویه بود، تیم ملی ایران هرگز نمی بایست به کشوری مثل گوام یا مالدیو برای برگزاری بازی سفر می کرد!

چه بهتر یکبار برای همیشه دست از شانتاژهای غیرفوتبالی اینچنینی برداشته و فضای هواداری را مسموم نکنینم چرا که برنامه مسابقات از قبل مشخص بوده و  هیچ اتهامی در این زمینه به AFC وارد نیست.

نکته جالب در خصوص حسین قدوسی اینکه او گروه استقلال را ساده تر از گروه پرسپولیس خوانده بود و در نهایت نیز مشخص شد چه گروهی گروه مرگ است و کدام تیم از این گروه به عنوان صدرنشین صعود کرد. هر چه که هست چندان نیز نمی توان بر روی اعتبار ادعاهای او حساب باز کرد چرا که او نشان داده به سان یک هوادار افراطی اظهار نظر می کند و غرض از پرداختن به این موضوع نیز بی پایه و اساس بودن برخی ادعاها بود که تنها به مسموم کردن فضای هواداری و ایجاد ذهنیت منفی می انجامد.

 

سوال اساسی اکنون این است که قوانین تا وقتی خوب هستند که به سود پرسپولیس باشند ؟ اگر اتفاقات فوتبالی طوری رقم می خورد که پرسپولیس در تهران میزبان الدحیل یا السد بود، آنگاه AFC عادل و منصف و بهترین می شد؟

فرافکنی در صورت سلب امتیاز از پرسپولیس

به نظر می رسد زیر سوال بردن تشکیلات برگزاری یک تورنمنت یا لیگ از سوی مسئولین پرسپولیس نهادینه شده چرا که پس از ناکامی این تیم در جام حذفی، سرمربی این تیم مدعی شد فدراسیون می خواهد استقلال قهرمان شود (که تراکتور قهرمان شد) پس از سه شکست پیاپی در نیم فصل اول لیگ نودهم اناری فرد مدعی شد فدراسیون میخواهد استقلال قهرمان شود (که باز هم پرسپولیس قهرمان شد)  پس از کسب دو گانه توسط پرسپولیس در لیگ هجدهم، عوامل این تیم مدعی شدند مسئولین برگزاری مسابقات، قهرمانی جام حذفی را به استقلال می دهند که باز هم شاهد این مسئله بودیم که پرسپولیس قهرمان شد. اکنون نیز AFC قصد اجرای قانون از پیش اعلام شده را دارد و توسط مسئولین گذشته پرسپولیس که این نوع فرهنگ فرافکنی را در این تیم جا انداختند، به انواع و اقسام اتهامات محکوم شدند. نکته جالب ماجرا اینجاست که دوستان در باشگاه پرسپولیس قصد دارند اینطور القا کنند که برنامه بازیها با نظر تیم استقلال چیده می شود اما کیست که فراموش کرده باشد به درخواست سرمربی پرسپولیس بایهای لیگ امسال با یک هفته تاخیر شروع شد و برگزاری بازی سوپرجام به تعویق افتاد و با درخواست این تیم برای عدم برگزاری بازیهای معوقش در خلال بازیها موافقت شد و مثلاً بازی پرسپولیس و گل گهر که می بایست بلافاصله پس از دربی انجام می شد در انتهای نیم فصل به عنوان آخرین بازی این تیم برگزار شد!

 

عصبانیت معاون سابق پرسپولیس از قرعه سخت پرسپولیس و اتهام بزرگ به AFC

 

دیدگاه کاربران 20 دیدگاه
  • عشق آبی 1 مه 2021 / 11:55 ق.ظ

    حسین قدوسی چی میزنی داداش،ببخشیدکه گفتم داداش،رفتار
    توبیشتر به رفتار پیرزنهایی میمونه که بعدازخوردن…..من نبودم تونبودی راه میندازن.ای آل ببرت با این نظرات لیشت

  • کورد 1 مه 2021 / 11:52 ق.ظ

    زنده باد قدوسی . قرنطینه مزخرف

  • رضا 1 مه 2021 / 11:50 ق.ظ

    اگر دقیقه ۹۰ الهلال دومین گل را نمیخورد الان استقلال میرفت تاجیکستان. این از قبل مقرر شده بود. بعد هم ۱۵ امتیاز گرفتن در گروهی که فقط دوتیم دارد هنر نیست. الان السد و‌الدحیل از الوحده قوی تر بودن و حذف شدند با قوانین afc

  • ناشناس 1 مه 2021 / 11:47 ق.ظ

    بابا خاک برسرتون لنگیای بی خاصیت فقط غر میزنن در حالی که همه چیز به نفعه شونه دغل بازای بی وجدان یاشاسین کاشیما یاشاسین اولسان

  • عماد 1 مه 2021 / 10:16 ق.ظ

    ای بابا این بچه بازیا چیه؟ مرد حسابی الآن که استقلال باید با الهلال تو کشور دیگه بازی کنه. در صورتی که گروهی تو عربستان بازی کرد. باز انتخابات شد و میخان رآی بگیرن از پرسپولیسیا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید