کد خبر:18385
پ

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس از تصمیمات گل محمدی مقابل آلومینیوم اراک

اولین شکست پرسپولیس فصل پرسپولیس در لیگ بیستم در حالی در اراک مقابل تیم آلومینیوم اراک رقم خورد که بسیاری از هواداران این تیم پس از این نتیجه بسیار عصبانی به نظر می رسند و در فضای مجازی با اظهارات احساسی خود که با تحلیل های فنی جالب همراه بود، تصمیمات اشتباه یحیی گل محمدی […]

اولین شکست پرسپولیس فصل پرسپولیس در لیگ بیستم در حالی در اراک مقابل تیم آلومینیوم اراک رقم خورد که بسیاری از هواداران این تیم پس از این نتیجه بسیار عصبانی به نظر می رسند و در فضای مجازی با اظهارات احساسی خود که با تحلیل های فنی جالب همراه بود، تصمیمات اشتباه یحیی گل محمدی را عامل این نتیجه قلمداد کردند.

 

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس از تصمیمات گل محمدی مقابل آلومینیوم اراک

عصبانیت شدید هواداران پرسپولیس از تصمیمات گل محمدی مقابل آلومینیوم اراک

پرسپولیس که در این بازی دو مدافع میانی اصلی خود را در اختیار نداشت از زوج عجیب شیری و احسان حسینی در مرکز دفاع استقاده کرد که بعضاً کمال کامیابی نیا و سرلک حایشان را با شیری عوض می کردند. سرخ ها در این بازی خیلی زود بر روی یک ارسال کرنر، به گل برتری رسیدند اما تیم قلدر و جسور آلومینیوم اراک توانست در همان نیمه اول کامبک بزند و بر روی اشتباهات مهلک دروازه بان و مداعین ناهماهنگ پرسپولیس که بر روی ارسالها ضعیف عمل می کردند، به دو گل مشابه برسند و تا پایان بازی با مدیریت خود،، 3 امتیاز با ارزش را به دست بیاورند.

 

هواداران پرسپولیس نسبت به استفاده از مهدی شیری در ترکیب اولیه و همچنین عدم استفاده از محمد انصاری در قلب دفاع معترض بودند و در ادامه نیز نسبت به تعویض های ضعیف یحیی گل محمدی که موجب تضعیف قدرت هجومی پرسپولیس شد،ف انتقاد داشتند چرا که تا زمانی که وحید امیری و احسان پهلون در زمین حضور داشتند، پرسپولیس موقعیت های گلزنی خوبی مقابل آلومینیوم خلق کرد که با درخشش دروازه بان آلومینیوم راهی به تور دروازه تیم اراکی پیدا نکرد اما به محض خروج امیری و پهلوان از ترکیب به یکباره قدرت هجومی پرسپولیس با افت مواجه شد و تنها تاکتیک این تیم، ارسال پاس های بلند بی هدف برای آرمان رمضانی بود که تا اینجای کار بدترین خرید نقل و انتقالاتی این تیم در فصل بیستم محسوب می شود.

هر چه که هست، شکست بدموقع پرسپولیس در هفته دوازدهم این تیم را در صدر جدول 6 تیم 15 امتیازی لیگ قرار داد و کوچکترین لغزشی در ادامه لیگ، امکان فرستادن پرسپولیس به رده های پائین جدول را بالا برده است. اگرچه شرایط پرسپولیس طوری است که اگر دو بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، قادر است تا رده های دوم یا سوم جدول بالا برود اما به نظر می رسد بن بست تاکتیکی سرمربی پرسپولیس،، همچنان روند نزولی این تیم در ادامه راه مقابل سایر تیم های لیگ برتر را تداوم بخشد چرا که کمبود بازیکن، دست گل محمدی را برای استفاده از سیستم های مختل بسته است و نوع بازی پرسپولیس با نفرات فعلی تا حد زیادی برای آنالیزورهای حریف قابل پیش بینی شده است.

 

هواداران پرسپولیس معتقدند گل محمدی نتوانسته بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، نتایج درخوری برای پرسپولیس کسب کند. او از 6 بازی، 4 تساوی یک برد و یک شکست در کارنامه ثبت کرده که عملکرد ضعیفی برای سرمربی پرسپولیس محسوب می شود.

 

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • اسماعیل غلامی 25 ژانویه 2021 / 9:27 ب.ظ

    سلام اقای گل محمدی قبول کن تعویض‌های خوبی نداشتی چرا پهوان وامیری را بیرون اوردی برای چندمین بار رمضانی را امتحان کردی وجواب نداد انتظار داریم یحییای واقعی باشی وتیم را به حاشیه نبری تو میتانی باهمین نفرات هم بالای جدول باشی

  • امید 25 ژانویه 2021 / 8:03 ب.ظ

    اگه میبردم همینامیگفتیددمشم گرم خوبه۱باخت داده یحیی سالاره

    • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 ژانویه 2021 / 8:43 ب.ظ

      داداش اینا پرسپولیسی نیستن که، طرفداران آل کیسه و زردک هستن، میان اینجا مثلا واسه تیم حاشیه درست بکنن، آقایون داداشا یحیی عمرا بزاریم از پرسپولیس بره، تو تیم موندگاره، آخر فصل بهتون میگم، ببینم آخر فصلم جرأت اومدن اینجا دارید، شما مواظب محمود کتری باشید که اخراج نشه،در مورد آقا یحیی پرسپولیسی ها خودشون نظر میدن، تیم ما مثل شما تو هر پست سه جین بازیکن نداره، دوتا دفاع وسط داریم که مصدوم شدن، ممد انصاری هم فعلا تو هفت ماه هستش، یکسال زمان میبره پارگی مرتبه دوم رباط صلیبی، داریوش شجاعیان یادتون رفته ؟ بعد یکسال و خورده تازه دو سه تا بازی شرایط بازی پیاده کرده،پس لطفا اراجیف نیاید بگید. عشقت آقا یحیی و پرسپولیس.

  • حسین 25 ژانویه 2021 / 7:34 ب.ظ

    یحیی مزد ترسش رو گرفت چرا از انصاری استفاده نکرد دوباره خاطره استفاده نکردن مهدوی کیا رو زنده کرد تعویض هایش که افتضاح بود دوتا ستاره تیم رو امیری و پهلوان رو چرا کشید بیرون یعنی بزرگر تا این حد بد بازی میکنه که آرمان رو میفرسته که مثل دی کارم بود شوت کردن هم بلد نیست واقعا باخت امروز تقصیر گل محمدیه ما همانطور که همه جور پشت یحیی هستیم اگه اشتباه کنه منتقد یحیی میشیم چون برای ما پرسپولیس مهم است نه کس دیگر

  • ممل پرسپولیسی 25 ژانویه 2021 / 6:56 ب.ظ

    من بااون دوستم کاملاموافقم حس میکنم یحیی داره ازمحبوبیت خودش سواستفاده میکنه بسه دیگه الان همینهاروداری بس مجبوری باهاش بسازی اونچیزیکه برانکوروقدیس کرده پیش ماهوادارها این بودکه بهونه نمیاورد باداشته هاش بازی میکرد

  • علی 25 ژانویه 2021 / 5:57 ب.ظ

    اقا تا کی فرافکنی ؟ درسته چهار نفر رفتند ولی کسانی مثل لک و پهلوان و شیری اومدن که از قبلیا بهتر نباشن بدتر نیستن.بقیه رو هم خودت لیست دادی . اقا فنی مشکل دارید به گردن زمین و زمان ننداز اقای گل محمدی. چقد بهونه تراشی و فرافکنی ؟!

    • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 ژانویه 2021 / 8:14 ب.ظ

      آقایون استقلالی نیاید اینجا با اسم پرسپولیسی نظر بدید، نیم فصل دوم با برگشتن بازیکنان محروم و خریدهای جدید مشخص خواهد شد کت تن کیه، دوتا دفاع وسط اصلی محروم هستن، ممد انصاری هم شرایط بازی نداره هنوز 7 ماه از مصدومیتش گذشته حداقل 9 ماه طول میکشه برگرده، انتظار دارید کی بازی کنه؟ شما در مورد استقلال خودتون نظر بدید، همه پرسپولیسی ها پشت یحیی هستن، چرتو پرت نبافید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید