کد خبر:31323
پ

عبدیان: 80 درصد وقت سلطانی فر برای استقلال بود!

در جریان برنامه شب گذشته فوتبال برتر، عضو سابق هیئت مدیره استقلال با به کار بردن این جمله که مسعود سلطانی فر 80 درصد وقت خود را برای استقلال می گذاشت، این شائبه را به وجود آورد که سلطانی فر به واسطه این حجم از وقت گذاشتن برای استقلال، کمک های بیشتری هم به استقلال […]

در جریان برنامه شب گذشته فوتبال برتر، عضو سابق هیئت مدیره استقلال با به کار بردن این جمله که مسعود سلطانی فر 80 درصد وقت خود را برای استقلال می گذاشت، این شائبه را به وجود آورد که سلطانی فر به واسطه این حجم از وقت گذاشتن برای استقلال، کمک های بیشتری هم به استقلال نسبت به رقیب سنتی کرده است.

 

عبدیان: 80 درصد وقت سلطانی فر برای استقلال بود!

اما واقعیت ماجرا این است که سلطانی فر حتی اگر این جمله را هم به کار برده باشد در واقع اشاره ای به بیشتر بودن مشکلات استقلال نسبت به پرسپولیس کرده است وگرنه هیچ یک از مشکلات استقلال در زمان وزارت سلطانی حل نشد بلکه با هر ماه به واسطه سو مدیریت عمدی یا سهوی وزارت ورزش و مدیران دست نشانده ش در باشگاه استقلال به مشکلات استقلال افزوده می شد بدون اینکه این مشکلات حل شوند.

این در حالی بود که تمامی مشکلات مالی داخلی یا خارجی پرسپولیس در کمتر از 24 ساعت و با یک تلفن حل می شد و نیازی به زمان گذاشتن برای حل مشکلات این تیم نبود و در واقع باشگاه پرسپولیس آنقدر عاری از مشکلات بود که حتی 1 درصد وقت وزیر هم به خود اختصاص نمیداد و خیلی سریع مشکلات این تیم حل و فصل می شد.

 

به عنوان یک نمونه کوچک، در دوران وزارت سلطانی فر، تمامی مدیران دست نشانده ایشان عمدا یا سهوا از تامین یک زمین تمرین ثابت و معمولی برای سرمربیان استقلال عاجز  بودند اما سردار آجورلو در کمتر از دو روز این مشکل را حل کرد تا مشخص شود در دوران سلطانی فر، اراده ای در دل وزارت ورزش برای حل مشکلات استقلال وجود نداشت.

در پایان به جمله تاریخی اسماعیل خلیل زاده یکی دیگر از دست نشانده های سلطانی فر در استقلال اشاره می کنیم که مدعی شد وزیر تا 4 صبح پیگیر بازگشت استراماچونی به استقلال بود. این دروغ به قدزی مضحک و خنده دار بود که حتی هواداران رقیب نیز به آن استناد نکردند چزا که عامل فراری داده شدن استراماچونی، شخص وزیر ورزش بود که با هماهنگی مدیران وقت استقلال، زمینه حدایی استرا را فراهم کردند و و جدای از ضربه فنی بزرگ استقلال اوج گرفته، خسارت مالی سنگینی به این باشگاه وارد کردند و سپس بلافاصله با وضع قانون منع جذب مربیان و بازیکنان خارجی، خیال خود را بابت عدم بازگشت استرا به استقلال راحت کردند.

 

در پایان بار دیگر متذکر می شویم، صحبت عبدیان در برنلمه شب گذشته به هیچ عنوان موید کمک بیشتر وزیر به استقلال نبوده که اگر بود، این تیم در دوران منحوس سلطانی فر به موفقیت می رسید. البته شاید هم در 80 درصد وقتی که برای باشگاه استقلال در جلسات محرمانه خود می گذاشتند، برای تنوع راههای تخریب و ناکامی این تیم برنامه ریزی می کردند چرا که اگر وزیری 80 درصد وقتش را صرف حل مشکلات یک تیم می کرد، آن تیم قهرمان ایران که هیچ قهرمان جام باشگاههای جهان می شد….

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • سی 30 سپتامبر 2021 / 12:24 ب.ظ

    ادم باید خدا ترس باشد اگه مشکلاتی که یک سری پیشکسوت استقلال برای تیم در ان زمان بوجود آوردن الان هم ادامه بدهند و بخوان فرهاد مجیدی را بیرون کنند و جای او را بگیرند سردار اجرلو که سهله خود وزیر ورزش هم بیارن باز همان اش و همان کاسه میشه به قول آقای فتح اله زاده استقلال از خودی متضرر شد نه از وزیر

  • علی 29 سپتامبر 2021 / 10:47 ق.ظ

    عبدیان راست میگه، ولی من میگم بنده خدا بیش از ۹۰ درصد وقتش صرف استقلال میشد تا چوب لای چرخ این تیم بذاره

  • رضا 28 سپتامبر 2021 / 4:35 ب.ظ

    این راه رسم آدمهای کثیفه. خرابکاری و دروغگویی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید