کد خبر:15152
پ

عادل فردوسی پور حال میثاقی را گرفت | برای عوامل صدا سیما ویزای قطر صادر نشد

اینستاگرام فارسی AFC پیشنهاد گزارش بازی فینال آسیا را به عادل فردوسی پور داده است. عادل فردوسی پور احتمالا دیدار حساس پرسپولیس و اولسان هیوندای در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اینستاگرام فارسی AFC گزارش می کند.   اعتراض صداوسیما به حضور فردوسی‌پور در قطر!   کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران […]

اینستاگرام فارسی AFC پیشنهاد گزارش بازی فینال آسیا را به عادل فردوسی پور داده است. عادل فردوسی پور احتمالا دیدار حساس پرسپولیس و اولسان هیوندای در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا را در اینستاگرام فارسی AFC گزارش می کند.

 

اعتراض صداوسیما به حضور فردوسی‌پور در قطر!

 

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل تخلف ایران در پخش تصاویر مسابقات آسیایی که حق پخش آنها را خریداری نکرده بود، نه تنها حق پخش فینال را به ایران نفروخت، بلکه مجوز حضور هیچ یک از خبرنگاران ایرانی برای حضور در قطر را صادر نکرد.

صادر نشدن ویزای قطر برای محمد حسین میثاقی، اما از این جهت خبر سازتر می ‌شود که شنیده‌ ها حاکی از دعوت AFC از عادل فردوسی ‌پور برای گزارش این بازی در بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

این موضوع باعث شد محمد حسین میثاقی و مهدی هاشمی که می ‌خواستند برای پوشش خبری فینال آسیا به همراه پرسپولیس راهی قطر شوند هم ویزای قطر را دریافت نکنند. این در حالی بود که هیچ نامی از آنها به عنوان خبرنگار برده نشده بود و نام این دو نفر در لیست 60 نفره پرسپولیس به AFC قرار گرفته بود.

AFC اما تنها ویزای 50 نفر از آن‌ها را صادر کرد که میثاقی و هاشمی در میان 10 نفری حضور داشتند که ویزا برای آنها صادر نشد. این در حالی است که تا پیش از این حتی اگر کشوری حق پخش مسابقات را نمی ‌خرید، می‌ توانست خبرنگاران خود را برای پوشش غیر تصویری به مسابقات اعزام کند، اما از آنجا که صدا و سیما دیگر رقابت‌ های آسیایی را از طریق غیرقانونی پخش کرده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا، فوتبال ایران را مشمول تنبیه ‌های مختلفی از جمله ممنوعیت حضور خبرنگارانش در فینال آسیا کرده است!

شنیده ‌ها حاکی از دعوت AFC از عادل فردوسی ‌پور برای گزارش این بازی در بخش فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. گفته می ‌شود کنفدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی ‌پور خواسته تا برای گزارش فارسی این مسابقه در قطر حاضر شود. هرچند امکان پخش زنده مسابقه فینال از طریق اینستاگرام فارسی AFC وجود ندارد، اما گویا کنفدراسیون فوتبال آسیا می ‌خواهد از گزارش فردوسی‌ پور برای باز پخش مسابقه یا انتشار بخش‌ هایی از آن در صفحات فارسی خود استفاده کند.

حتی شنیده می‌شود که ویزا برای فردوسی ‌پور هم صادر شده و او با درخواست AFC موافقت کرده است. در راستای این اقدام AFC حتی علی فروغی و برخی مدیران دیگر صدا و سیما به گمان اینکه باشگاه پرسپولیس نام او را در لیست همراهان خود قرار داده بوده، به این باشگاه معترض شده‌ اند و باشگاه پرسپولیس برای اثبات این نکته که عادل فردوسی‌ پور را در لیست خود قرار نداده بودند، این لیست را در اختیار مدیران صدا و سیما گذاشته ‌اند. هنوز معلوم نیست عادل فردوسی‌ پور آیا راهی قطر می ‌شود و فوتبال ‌دوستان ایرانی می‌ توانند بعد از مدت ‌ها گزارش فینال آسیا را هر چند بعد از چند روز در صفحات اجتماعی با گزارش عادل ببینند؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمد 18 دسامبر 2020 / 1:59 ب.ظ

    کلا ویزا نداده؟ به هیچکدومشون؟

  • Ali 18 دسامبر 2020 / 4:36 ق.ظ

    صدای وسیمای کیسه کشی که هرروز توش یه پرسپولیس بزرگ‌توهین میشه توسط کمپی هاااا اعتراض هم‌میکنه!!!عجبببب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید