کد خبر:7566
پ

طنزولوژی | یحیی گل محمدی: AFC قصد دارد استقلال قهرمان آسیا شود!

با صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و کار سخت پرسپولیس در مقابل الشارجه برای  صعود به مرحله بعد، بسیاری هواداران فوتبال به یاد صحبتهای عجیب گل محمدی پس از دربی جام حذفی افتاده اند که ادعایی عجیب علیه استقلال و مسئولین برگزار کننده بازیها مطرح کرد.   طنزولوژی | یحیی گل محمدی: […]

با صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و کار سخت پرسپولیس در مقابل الشارجه برای  صعود به مرحله بعد، بسیاری هواداران فوتبال به یاد صحبتهای عجیب گل محمدی پس از دربی جام حذفی افتاده اند که ادعایی عجیب علیه استقلال و مسئولین برگزار کننده بازیها مطرح کرد.

 

طنزولوژی | یحیی گل محمدی: AFC قصد دارد استقلال قهرمان آسیا شود!

طنزولوژی | یحیی گل محمدی: AFC قصد دارد استقلال قهرمان آسیا شود!

با پیروزی استقلال مقابل الاهلی عربستان، حریف این تیم در مرحله بعدی الهلال عربستان بود که با تصمیم نهایی AFC ، این تیم از ادامه بازیها به سبب به حد نصاب نرسیدن تعداد بازیکنانش کنار گذاشته شد تا کار استقلال برای صعود به جمع 8 تیم راحت تر از قبل باشد.

درر این شرایط بسیاری از هواداران فوتبال با اشاره به صحبتهای عجیب گل محمدی پس از دربی جام حذفی که مدعی بود فدراسیون فوتبال قصد دارد جام قهرمانی را به استقلال بدهد، به نوعی آن روزها را تداعی کردند که در نهایت نیز جام قهرمانی به تراکتور رسید.

 

آیا واقعاً  AFC قصد دارد جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به استقلال بدهد؟  به واقع دوستان در باشگاه پرسپولیس با چه استدلالی از لابی اعراب در AFC صحبت می کنند وقتی بزرگترین لابی عربی در کنفدراسیون فوتبال آسیا یعنی عربستانی ها نتوانستند برای تیم معروف خود یعنی الهلال کاری بکنند؟ آیا دوره این فرافکنی ها و فرارهای رو به جلو برای توجیه ناکامی به پایان نرسیده است؟

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • رویا 24 سپتامبر 2020 / 6:59 ب.ظ

    یعنی چی اگه می خواستن ما قهرمان شیم تیم به این قردت مندی رو جلومون نمی نداختن

  • تاج 24 سپتامبر 2020 / 5:43 ب.ظ

    دوستاره رو لوگومونه / لنگیارو میسوزونه . منتها نه ستاره جام آزادگان و…. بی کیفیت و بی ارزش. آسیایی!!!! میریم که داشته باشیم ستاره سوم آسیایی رو تا آتش ابدی به جان لنگ و لنگ پرستان و وزیر فاسد بزنه. فقط خداکند دسیسه و سناریوی کثیفی دیگر برای تاج ایران فخر فوتبال ایران سرآسیاب طرح ریزی نکنند!!!!!؟

  • طاها 24 سپتامبر 2020 / 4:56 ب.ظ

    حالش خوش نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید