کد خبر:4539
پ

طرح موزائیکی جنجالی و توهین آمیز پوکر قهرمانی پرسپولیس در بازی ذوب آهن

در حالی که تیم ذوب آهن از به نمایش گذاشتن تونل افتخار برای بازیکنان تیم پرسپولیس انصراف داد، به نظر می رسد کانون هواداران پرسپولیس نیز از حاشیه و تنش بدش نمی آید و با انتخاب یک طرح موزائیکی موهن و تحریک کننده به استقبال بازی مقابل ذوب آهن خواهند رفت.   آخرین اخبار باشگاه […]

در حالی که تیم ذوب آهن از به نمایش گذاشتن تونل افتخار برای بازیکنان تیم پرسپولیس انصراف داد، به نظر می رسد کانون هواداران پرسپولیس نیز از حاشیه و تنش بدش نمی آید و با انتخاب یک طرح موزائیکی موهن و تحریک کننده به استقبال بازی مقابل ذوب آهن خواهند رفت.

 

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

 

طرح موزائیکی جنجالی و توهین آمیز پوکر قهرمانی پرسپولیس در بازی ذوب آهن

 

این اتفاق در حالی رخ میدهد که فشار زیادی از سوی هواداران تیمهای رقیب برای بی اعتبار کردن قهرمانی های این تیم در روزهای اخیر شکل گرفته و کانون هواداران پرسپولیس نیز قصد داشته با این طرح، منتقدین قهرمانی پرسپولیس را به سکوت دعوت کند.

 

اما نکته توهین آمیز ماجرا در عبارت انگلیسی این طرح نهفته است که اولا مشخص نیست با چه نیتی با زبان غیرفارسی برای هواداران این تیم طراحی شده و ثانیا مفهوم یا طرفدار قرمز باشید یا بمیرید نیز از آن مواردی است که احتمال ورود کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به جمع آوری طرح فوق می رود.

کلیدواژه : پرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مرتضی ملایی 7 آگوست 2020 / 6:37 ب.ظ

    کلا لنگیها شعور چیرودارند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید