کد خبر:29861
پ

صعود جنجالی استقلال به فینال جام حذفی | مجیدی در آستانه تاج گذاری

بازی اول نیمه نهایی جام حذفی ایران بین دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در شرایطی با نتیجه 2 بر 1 به سود استقلال به پایان رسید که این دومین صعود فرهاد مجیدی به فینال جام حذفی در دو فصل پیاپی است.   صعود جنجالی استقلال به فینال جام حذفی | مجیدی در آستانه […]

بازی اول نیمه نهایی جام حذفی ایران بین دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان در شرایطی با نتیجه 2 بر 1 به سود استقلال به پایان رسید که این دومین صعود فرهاد مجیدی به فینال جام حذفی در دو فصل پیاپی است.

 

صعود جنجالی استقلال به فینال جام حذفی | مجیدی در آستانه تاج گذاری

صعود جنجالی استقلال به فینال جام حذفی | مجیدی در آستانه تاج گذاری

این بازی که در نیمه اول با برتری محسوس گل گهری ها در جریان بود با گل دقایق پایانی نیمه اول گل گهر که از روی اشتباه سید حسین حسینی در دفع توپ به دست آمد با نتیجه 1 بر 0 به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید که کادر فنی استقلال به شدت به خطای اعلام شده بر روی بازیکن گل کهر که منجر به گل آنها شد اعتراض داشتند.

 

در نیمه دوم بازی تا قبل از تعویض های فرهاد مجیدی با همان ریتم نیمه اول در جریان بود اما به یکباره با دو تعویض طلایی مجیدی یعنی به زمین آمدن فرشید اسماعیلی و سبحان خاقانی، ورق بازی به سود استقلال برگشت و تحرک آبی پوشان روی دروازه گل گهر که بازی بسته ای را برای حفاظت از تک گل خود ارائه می کرد، بیشتر شد.

نکته جالب در نیمه دوم دو گل استقلالی ها بر روی اعلام دو ضربه پنالتی به سود این تیم بود که به شدت با اعتراض بازیکنان و کادر فنی گل گهر همراه بود به طوری که بعد از پایان بازی سرمربی گل گهر امیر قلعه نویی به شدت به عملکرد داور وسط اعتراض کرد و مدعی شد در صحنه پنالتی اول به هیچ وجه خطای هندی رخ نداده است.

اما با بازبینی صحنه از نمای پشت دروازه به وضوح مشخص شد که بازیکن گل گهر که دست چپ خود را به طور غیرعادی بالا آورده بود با دست مانع از حرکت توپ به سمت دروازه گل گهر شد و قلعه نویی نیز مثل دوربین های تلویزیونی که از سمت دروازه استقلال به سمت دروازه گل گهر صحنه مشکوک را دیده بودند، به تصور برخورد توپ به کتف یونس شاکری به تصمیم داور معترض بودند اما شاید اگر آنها بار دیگر صحنه را از زاویه پشت دروازه تماشا کنند، درستی تصمیم وحید کاظمی داور بازی را تائید کنند.

 

هر چه که بود این بازی پر هیجان و حساس در نهایت با پیروزی استقلال و فرهاد مجیدی به پایان رسید تا قلعه نویی در 4 دیدار اخیرش مقابل استقلال یک بازنده محض بوده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید