کد خبر:28186
پ

صحبت های عجیب افشین پیروانی در مورد واکسن کرونای بازیکنان پرسپولیس

در حالی که تا پیش از این برخی تیم ها از جمله پرسپولیس مدعی بودند چرا واکسن وارد نمی شود و به آنها واکسن ده نمی شود امروز شاهد نوع جدید از اعتراض بی مورد سرپرست پرسپولیس بودیم. او به زمان واکسن زدن بازیکنان پرسپولیس هم اشکال وارد کرد تا مشخص شود او تحت هر […]

در حالی که تا پیش از این برخی تیم ها از جمله پرسپولیس مدعی بودند چرا واکسن وارد نمی شود و به آنها واکسن ده نمی شود امروز شاهد نوع جدید از اعتراض بی مورد سرپرست پرسپولیس بودیم. او به زمان واکسن زدن بازیکنان پرسپولیس هم اشکال وارد کرد تا مشخص شود او تحت هر شرایطی به دنبال ایراد گرفتن و یافتن دشمن فرضی است چرا که اگر بازیکنان پرسپولیس واکسن نمی زدند، اعتراض او به شکل دیگری بود و بحث تبعیض را به میان می آورد و اکنون که واکسن را زده اند، به شکل دیگری اعتراض می کند. به نظر می رسد در فوتبال ایران اعتراض کردن به حربه جدید مسئولین تیم ها برای امتیاز گرفتن تبدیل شده است.

 

صحبت های عجیب افشین پیروانی در مورد واکسن کرونای بازیکنان پرسپولیس

صحبت های عجیب افشین پیروانی در مورد واکسن کرونای بازیکنان پرسپولیس

🔺برای ما پرسپولیسی‌ها همیشه تیم ملی در اولویت بوده است و شکی هم در این مسئله نیست. بیشترین نماینده را نیز با افتخار در اختیار تیم ملی قرار داده و می‌دهیم اما به این نکته توجه کنید که چرا ۷ بازیکن ما باید در آستانه سوپرجام دُز دوم واکسن خود را بزنند؟

🔺مرتبه قبل در آستانه دربی بازیکنان واکسن زدند تا همه ما دچار استرس شویم که نکند این بچه‌ها تب کنند یا نتوانند مقابل استقلال خوب بازی کنند. این مرتبه درآستانه سوپرجام ۷ بازیکن ما دوباره واکسن زدند. دو، سه نفر آنها تب کرده و شرایط خوبی نداشتند. منظور من زمان زدن واکسن کُروناست وگرنه برای ما تیم ملی ایران بالاتر از هرچیزی است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 23 ژوئن 2021 / 1:41 ق.ظ

    مرزهای هوچیگری وشارلاتان بازی را درنوردیده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید