کد خبر:16154
پ

صحبتهای 8 شاکی استقلالی ها علیه مدیریت ضعیف وزیر ورزش

مجتبی جباری که زمانی به 8 شاکی استقلالی ها معروف بود در خصوص قانون عجیب منع حضور خارجی ها در لیگ برتر که توسط وزارت ورزش وضع شده، موضع گیری کرد.   برنامه بازی های استقلال   صحبتهای 8 شاکی استقلالی ها علیه مدیریت ضعیف وزیر ورزش 🔹حذف مربیان خارجی از فوتبال ایران پاک کردن […]

مجتبی جباری که زمانی به 8 شاکی استقلالی ها معروف بود در خصوص قانون عجیب منع حضور خارجی ها در لیگ برتر که توسط وزارت ورزش وضع شده، موضع گیری کرد.

 

برنامه بازی های استقلال

 

صحبتهای 8 شاکی استقلالی ها علیه مدیریت ضعیف وزیر ورزش

صحبتهای 8 شاکی استقلالی ها علیه مدیریت ضعیف وزیر ورزش

🔹حذف مربیان خارجی از فوتبال ایران پاک کردن صورت مسأله است. در فوتبال حرفه‌ای چنین تصمیم‌هایی هیچ معنا و مفهومی ندارد. فوتبال زیر نظر فیفا برگزار می‌شود و یک ورزش کاملاً آزاد است و ما هم باید خود را ملزم به اجرای قوانین فیفا بدانیم.

🔹فوتبال ساختار و نظام مستقل به خود را دارد و سیاست را نباید در آن دخالت داد. فوتبال ما نباید به خاطر برخی مدیران ناکارآمد مربیان خارجی‌اش را از دست می‌داد. کل فوتبال ایران را به خاطر اشتباه چند مدیر که فوت و فن قرارداد بستن با مربی خارجی را بلند نبودند زیر سؤال برده‌اند.

🔹مگر می‌شود در فوتبال را بست و گفت مربی و بازیکن خارجی ممنوع؟! این تصمیم باعث شد تا فوتبال ما از جایگاه حرفه‌ای خود به آماتور تنزل پیدا کند. عجیب است که مدیران در مقابل این تصمیم سکوت کردند.

🔹سکوت در مقابل این تصمیم عدم توانایی مدیران را نشان می‌دهد. من این تصمیم‌ها را غیرفوتبالی و خارج از دایره حرفه‌ای فوتبال می‌دانم. به دلایلی ترجیح می‌دهم فعلاً درباره وضعیت فنی استقلال صحبتی نکنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید