کد خبر:5989
پ

صحبتهای مهم علی علیپور پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس: منتظر تصمیم باشگاه هستم!

علی علیپور پس از پایان جلسه خود با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: صحبت دوستانه‌ای با هم داشتیم و از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که صاف و صادق بود. سیستمی که باشگاه می‌خواهد با بازیکنان جلو ببرد، شفاف‌سازی شد و این موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظراتی دادند که من و وکیلم هم نظرات […]

علی علیپور پس از پایان جلسه خود با مدیران باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: صحبت دوستانه‌ای با هم داشتیم و از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که صاف و صادق بود. سیستمی که باشگاه می‌خواهد با بازیکنان جلو ببرد، شفاف‌سازی شد و این موضوع یک دنیا می‌ارزد. مدیران باشگاه نظراتی دادند که من و وکیلم هم نظرات خود را گفتیم. قرار است در نشست هیئت مدیره باشگاه در این باره صحبت شود و باشگاه خبرش را بدهد.

 

خبرگزاری مهر: باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد 10 میلیاردی علیپور موافقت نکرد

 

صحبتهای مهم علی علیپور پس از جلسه در باشگاه پرسپولیس: منتظر تصمیم باشگاه هستم!

وی در واکنش به صحبت‌هایی که پیرامون رقم پیشنهادی او به باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به گوش می‌رسد، گفت: دوست ندارم وارد بحث حقوقی شوم. صحبت‌های دوستانه خوبی انجام شد و همه چیز شفاف بود. دیگر شبهه‌ای باقی نمی‌ماند. من شش سال با همه شرایط در پرسپولیس بودم و همه اسناد مالی هم رسانه‌ای شد. بازیکنانی در ایران می‌روند و می‌آیند که من قضاوتی در این باره نمی‌کنم، اما همیشه می‌گوییم اشتباه شده و رفت. همین حرف باعث می‌شود بازیکن بتواند شکایت کند و دو برابر پولش را بگیرد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: کاری به خودم ندارم، چون برای باشگاه پرسپولیس کلاس نمی‌گذارم. من مدیون این هواداران هستم و کمک باشگاه پرسپولیس، هواداران، مربیان و بازیکنان بود که ما را بزرگ کرد. با این حال باید به بازیکنان ایرانی توجه شود. چرا بازیکنان دیگر بیایند و بروند، شکایت کنند و دوبرابر پول بگیرند؟ چرا بازیکنان ایرانی در این شرایط اقتصادی باید در فشار باشند؟

علیپور در پاسخ به این پرسش که آیا در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: این موضوع به باشگاه بستگی دارد. باشگاه پرسپولیس نظراتش را داده و شرایط خودش را دارد. با وکیلم صحبت کردم و قرار است باشگاه خبرش را بدهد.

«گفتید شش سال در پرسپولیس بودم، این یعنی قرار است از پرسپولیس جدا شوید؟»، وی در واکنش به این اظهارنظر یک خبرنگار خاطرنشان کرد: به حاشیه‌ها کاری ندارم. شش سال در پرسپولیس بوده‌ام و اگر بمانم می‌شود هفت سال.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته شد او پیشنهادی 10 میلیارد تومانی به باشگاه داده است، بیان کرد: آیا شما عدد دقیق دارید؟ شما چنین چیزی را شنیدید که اگر صحت داشته باشد، باشگاه باید شفاف‌سازی کند و همه چیز را با سند و مدرک بگوید.

علیپور درباره اینکه یکی از بازیکنانی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد تومان می‌گرفت، قراردادی دو ساله به ارزش شش و نیم میلیارد تومان با پرسپولیس امضا کرد، اظهار داشت: شما می‌توانید از سال اول حضورم در پرسپولیس در این باره شفاف‌سازی کنید، اما چنین چیزی نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید