کد خبر:35275
پ

صحبتهای متناقض مدیرعامل پرسپولیس و مدیر برنامه رضائیان در مورد روند انتقال

شب گذشته سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، رامین رضائیان توانست قرارداد خود با الدحیل قطر را فسخ کند و به پرسپولیس بپیوندد. در این بین، مصاحبه های متناقض مدیر برنامه های او (سعادتی) و درویش جالب به نظر می رسید.   وزیر ورزشی که به یکباره پرسپولیس شد | رضائیان با مساعدت […]

شب گذشته سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، رامین رضائیان توانست قرارداد خود با الدحیل قطر را فسخ کند و به پرسپولیس بپیوندد. در این بین، مصاحبه های متناقض مدیر برنامه های او (سعادتی) و درویش جالب به نظر می رسید.

 

وزیر ورزشی که به یکباره پرسپولیس شد | رضائیان با مساعدت سجادی قرمزپوش شد؟

وزیر ورزشی که به یکباره پرسپولیس شد | رضائیان با مساعدت سجادی قرمزپوش شد

در روزهای گذشته که هواداران پرسپولیس با تجمع مدعی بودند وزیر ورزش، از تیم آنها حمایت نمی کند، شب گذشته با مصاحبه شگفت انگیز مدیرعامل خود مبنی بر مساعدت حمید سجادی برای قرمزپوش شدن رامین رضائیان مواجه شدند. درویش ضمن تشکر از مساعدت ویژه وزیر ورزش در میسر شدن این انتقال (احتمالاً اوکی دادن بابت پرداخت بیشتر از سوی اسپانسر برای بند آزادسازی رضائیان) به توهمات چندی قبل برخی هواداران پرسپولیس مبنی بر دشمنی سجادی با پرسپولیس پایان داد.

نکته جالب در این بین، تلاش مدیر برنامه های رضائیان برای وارونه نشان دادن قضیه بود به طوری که امیر هوشنگ سعادتی برای اینکه فشاری به بازیکنش نیاید مدعی شد رضائیان از بخشی از طلبش از الدحیل گذشت تا پرسپولیسی شود. این ادعا در حالی مطرح شد که از شب گذشته پس از منتفی شدن انتقال او به پرسپولیس، هجمه سنگینی علیه رضائیان به راه افتاده بود که او نخواست از طلبش از الدحیل بگذرد و پرسپولیسی شود و پس از این اتفاق بود که  (سعادتی مدعی شد رضائیان از دریافت بخشی از طلبش از الدحیل گذشته تا فسخ کند و بتواند با پرسپولیس ببندد اما در سمت دیگر درویش هرگز حرفی از فداکاری (!) رضائیان نزد و تنها از مساعدت وزیر ورزش در نهایی شدن این انتقال صحبت کرد و با طعنه به یحیی گل محمدی اینطور گفت که این بازیکن را نیز جذب کردیم تا آقایان دیگر بهانه ای نداشته باشند!

 

حال سوال اینجاست که نقش و جایگاه وزیر ورزش کجاست که در خصوص نقل و انتقالات یک باشگاه، تاثیرگذار باشد؟ آیا دوران سیاه سلطانی فر که او در کوچکترین اتفاقات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دخالت می کرد، باز هم تکرار می شود؟

 

رامین رضائیان با قراردادی 6 ماهه تا پایان فصل به پرسپولیس پیوست و با تیزهوشی مدیر برنامه ش مبنی بر اینکه یا او از پرسپولیس به جام جهانی می رسد یا نه، راه را برای تصمیم بعدی رامین در آخر فصل که منجر به جام جهانی است، باز گذاشت.

پی نوشت: با توجه به اینکه این روزها راه تیم ملی از پرسپولیس می گذرد، بسیاری از بازیکنان در آستانه جام جهانی تمایل دارند تا در این تیم بازی کنند و به نوعی برای بازی در جام جهانی میانبر بزنند و رامین رضائیان نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای بازی در جام جهانی و افزایش قیمت مارکتش، این مسیر را انتخاب کرد.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 13 فوریه 2022 / 9:47 ق.ظ

    نه بابا دونده آبیه ، با ذکر یا فتاح و یا رزاق خودش پول رضایتشو داده و فی سبیل الله اومده برا پیروزی بازی کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید