کد خبر:17272
پ

صحبتهای متناقض حجت نظری و بی اطلاعی باشگاه استقلال از رفتن میلیچ

در حالی که خبر خروج شبانه هرویه میلیچ را تقریباً همه اهالی فوتبال متوجه شدندف حجت نظری عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال امروز پس از خروج از جلسه هیئت مدیره ابتدا در این خصوص بی اطلاعی کرد اما مدعی شد رفتن این بازیکن ربطی به نیمکت نشینی او در دربی نداشته و او […]

در حالی که خبر خروج شبانه هرویه میلیچ را تقریباً همه اهالی فوتبال متوجه شدندف حجت نظری عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال امروز پس از خروج از جلسه هیئت مدیره ابتدا در این خصوص بی اطلاعی کرد اما مدعی شد رفتن این بازیکن ربطی به نیمکت نشینی او در دربی نداشته و او چه در دربی بازی می کرد و چه نمی کرد،، قصد رففتن از ایران را داشته چرا که از قبل بلیت برای این سر تهیه کرده بود.

 

صحبتهای متناقض حجت نظری و بی اطلاعی باشگاه استقلال از رفتن میلیچ

صحبتهای متناقض حجت نظری و بی اطلاعی باشگاه استقلال از رفتن میلیچ

نکته متناقض در لا به لای صحبتهای حجت نظری این بود که او نوتیفیکیشنی که میلیچ بابت دریافت حقوق معوقش 15 روز قبل به باشگاه داده بود را تائید کرد و این موضوع نشان می دهد، باشگاه استقلال چندان هم از موضوع دلخوری میلیچ بی اطلاع نبوده و با علم و آگاهی نسبت به این موضوع در خورج را برایش باز گذاشتند تا مثل استراماچونی فسخ کند و برود.

 

اما ساعاتی پیش داریو بوشیچ وکیل میلیچ نیز دلخوری میلیچ از عدم پرداخت مطالبات دو ماه اخیرش را تائید کرد و مدعی شد به موجب قوانین فیا این بازیکن می تواند در این شرایط قرارداد خود را فسخ کند و برای گرتن مطالباتش از طریق یا اقدام کند.

 

با کنار هم قرار دادن پازل های این سناریو به نظر می رسد از روزی که میلیچ به باشگاه برای پرداخت مطالباتش نامه زده به یکباره به نیمکت تبعید شد و حواشی از سمت سرمربی برای این بازیکن به وجود آمد و بازی ندادن به این بازیکن در دیدارهای اخیر استقلال در حالی که استقلال نیاز مبرم به استاده از این بازیکن تخصصی در دفاع چپ داشتف بی ارتباط با برنامه باشگاه برای کاهش دستمزد میلیچ نبوده است و این بازیکن نیز با عدم مواقت با درخواست باشگاه برای کاهش دستمزدش به یکباره با تصمیم عجیب نیروی اجرای باشگاه یعنی محمود فکری مواجه می شود که همان توبیخ به خاطر یک استوری و  تبعید به نیمکت ذخیره ها بود.

 

پی نوشت: وقتی بازیکن به باشگاه نوتیفیکیشن درخواست مطالباتش را می دهد و وقتی پاسپورتش در اختیار خود او قرار داده می شود، بدین معناست که باشگاه در جریان این اتفاق قرار داشته و برای رخ دادن این اتفاق لحظه شماری می کرده است چرا که اگر قصد جدی برای جلوگیری از این اتفاق وجود داشت، با پرداخت بخشی از مطالبات میلیچ مانع از فسخ قرارداد او می شدند. به واقع آیا آقای هیئت مدیره که پاداش 1 میلیاردی برای برد دربی در نظر گرته شده بود نمی توانست بخشی از مطالبات میلیچ را پرداخت کرده تا قصه رفتن او منتفی شود؟ پاسخ این پرسش مشخص است اما دوستان همان کاری را با میلیچ کردند که پیشتر با استراماچونی کرده بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید