کد خبر:32275
پ

صحبتهای عجیب سرمربی پس از بازی با نساجی : در مخارج یومیه خود مانده ایم!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازی با نساجی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسد. او ضمن اشاره به مشکلات ذهنی تیمش به این نکته نیز اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس در تامین مخارج یومیه بازیکنان مانده و پولی در بساط نیست که مثل برخی تیم ها بازیکن […]

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازی با نساجی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که قابل تامل به نظر می رسد. او ضمن اشاره به مشکلات ذهنی تیمش به این نکته نیز اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس در تامین مخارج یومیه بازیکنان مانده و پولی در بساط نیست که مثل برخی تیم ها بازیکن خارجی جذب نماید!

 

صحبتهای عجیب سرمربی پس از بازی با نساجی : در مخارج یومیه خود مانده ایم!

صحبتهای عجیب سرمربی پس از بازی با نساجی : در مخارج یومیه خود مانده ایم!

صحبتهای گل محمدی از آن جهت عجیب به نظر می رسد که همین چند وقت قبل بود که صدری سرپرست این تیم قصد داشت به سبک تیم های متمول عربی، حقوق و دستمزد بازیکنان پرسپولیس را ماهانه پرداخت کند. او در حالی به مشکلات مالی پرسپولیس اشاره می کند که علی القاعده تیمی که مشکل مالی دارد، به سراغ جذب بازیکن گران قیمتی همچون اسدی نمی رود و مدتها قبل با بازیکن نیمکت نشین و پرهزینه تیمش یعنی رادوشویچ قطع همکاری می کرد (بر طبق اعلام برخی رسانه ها، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس که یحیی گل محمدی را نیز به پرسپولیس آورد، قراردادی 3 ساله به ارزش یک میلیون و پانصد هزار دلار با رادوشویچ منعقد کرده است)

در شرایط فعلی، ظاهراً دوستان در باشگاه پرسپولیس انتظار دارند، فردی هم بدهی کالدرون را پرداخت کند، هم بازیکن خارجی جذب نمایند هم بازیکن گران قیمت داخلی بخرند اما حتی یک ستاره از تیمشان هم برای تامین مالی این اتفاقات، به فروش نرسد.

شاید کمک های مالی و معنوی وزارت ورزش و ارتباطات در دولت قبل، سرمربی پرسپولیس را بدعادت کرده که امروز وقتی این کمک ها را حول باشگاه پرسپولیس نمی بیند، احساس استیصال به او دست داده است چرا که در سمت مقابل، استقلال توانست با فروش مهدی قایدی، هم بدهی هایش را پرداخت کند، هم بازیکن خارجی بگیرد و هم مطالبات بازیکنان داخلی را پرداخت نماید.

در پایان این ادعای سرمربی پرسپولیس را در گوشه ای ثبت می کنیم تا پس از جذب بازیکن خارجی توسط این تیم، دوباره این صحبتها را به او یادآور شویم. چرا که به طور قطع این تیم پس از پرداخت مطالبات کالدرون به سراغ جذب بازیکن خارجی خواهد رفت و در آن روزها دیگر خبری از مشکلات مالی نخواهد بود. اما معمولاً تیمی که در مخارج یومیه خود مانده باشد، در هزینه های خود صرفه جویی می کند نه اینکه بر حجم بدهی ها و هزینه ها بیافزاید.

آقایان در پرسپولیس و رسانه های نزدیک به پرسپولیس طوری از مظلومیت پرسپولیس در عدم جذب بازیکن خارجی صحبت می کنند که گویی تیم دیگری به کالدرون بدهکار است و وقتی قانون به درستی در حال اجرا است و تبعیض و مسامحه ای در این زمینه صورت نگرفته، لب به اعتراض گشوده اند که چرا تیمی مثل استقلال که رای قطعی محکومیت ندارد، قادر به جذب بازیکن خارجی شده است؟

پی نوشت: بر طبق ادعای معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس، بیشتر مبلغ پاداش های آسیایی پرسپولیس در قالب قرض، پیش خور شده و در صورت آزاد شدن این مبالغ نیز، این پول به خزانه باشگاه پرسپولیس واریز نخواهد شد و به صاحبان اصلی آن که در این مدت با تضمین پاداش آسیایی پرسپولیس به این تیم قرض داده اند، بازپرداخت می شود.

 

یلوه: پاداش آسیایی پیش خورد شده است

کلیدواژه : یحیی گل محمدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید