کد خبر:32643
پ

صحبتهای جنجالی علی دایی علیه اسکوچیچ: در حدی نیستی در مورد طارمی صحبت کنی!

علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتقاد شدید از صحبتهای اخیر اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی، از موضع مهدی طارمی در این خصوص حمایت کرد.   صحبتهای جنجالی علی دایی علیه اسکوچیچ: در حدی نیستی در مورد طارمی صحبت کنی! اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که از تاکتیک‌ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی صحبت کند. مطمئناً اگر بازیکنانی مثل […]

علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتقاد شدید از صحبتهای اخیر اسکوچیچ علیه بازیکنان ایرانی، از موضع مهدی طارمی در این خصوص حمایت کرد.

 

صحبتهای جنجالی علی دایی علیه اسکوچیچ: در حدی نیستی در مورد طارمی صحبت کنی!

اسکوچیچ در اندازه‌ای نیست که از تاکتیک‌ناپذیر بودن بازیکنان ایرانی صحبت کند. مطمئناً اگر بازیکنانی مثل مهدی طارمی نبودند موفقیت‌هایی که اسکوچیچ اخیراً به دست آورده است، اتفاق نمی‌افتاد. باید ارزش بازیکنان بزرگ تیم ملی را بدانیم، و این مسائلی که به وجود آمده است به هیچ عنوان قابل قبول نیست. طارمی حق داشت که در این مورد صحبت کند.

▫️اسکوچیچ بدون شک در دنیای فوتبال مربی بزرگی نیست که بخواهد از تاکتیک‌ناپذیری یا تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایرانی صحبت کند. به اعتقاد من اولین اشتباه را سرمربی تیم ملی انجام داد که در مورد بازیکنان ایرانی صحبت کرد. بدون شک اسکوچیچ نباید یادش برود که در ایران در کجاها و در کدام تیم‌ها مربیگری کرده و با چه کارنامه‌ای به تیم ملی رسیده است.

▫️اگر کارلوس‌ کی‌روش یا یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار چنین صحبت‌هایی را انجام می‌داد شاید می‌گفتیم که آنها چیزهایی دیده‌اند و در این مورد نظر داده‌اند، ولی آقای اسکوچیچ! شمایی که در تیم مطرحی مربیگری نکرده‌اید نباید چنین حرف‌هایی را بزنید تا در این موقعیت حساس شرایط تیم ملی با مسائل چالش‌برانگیز مواجه شود. اگر هم بازیکن ایراد دارد مربی باید با بچه‌های تیمش کار کند نه اینکه بخواهد مسائلی را عنوان کند که تیم وارد حاشیه شود. همین بازیکنان ایرانی بودند که سرمربی تیم ملی را در چنین موقعیتی قرار دادند و فکر می‌کنم حرف‌هایی که اسکوچیچ زد از روی بی‌تجربگی بود. باید جلسه‌ای را برگزار می‌کردند تا مهدی طارمی یا کادر فنی تیم‌ ملی حرف‌های‌شان را بزنند و این مشکل برطرف شود.

▫️در حال حاضر بازیکنان زیادی از ایران در اروپا فوتبال بازی می‌کنند. اگر آنها تاکتیک‌ناپذیر یا فوتبالیست‌های خوبی نبودند به هیچ عنوان تیم‌های اروپایی آنها را جذب نمی‌کردند. صحبتی که طارمی انجام داد برای دفاع از فوتبال ایران بود و اعتقاد من این است که این مسائل باید هر چه زودتر برطرف شود. ما بازی‌های سختی برابر لبنان، سوریه و دیگر حریفان داریم و نمی‌دانم آقایان چه فکرهایی کرده‌اند که چنین تصمیمی را گرفته‌اند. لبنان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و اگر ما را شکست دهد به فاصله دو امتیازی ایران می‌رسد. الان زمان گرفتن چنین تصمیمی نبود.

کلیدواژه : تیم ملیعلی دایی

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بهمن 10 نوامبر 2021 / 8:51 ق.ظ

    پیشنهاد میکنم در این موقعیت حساس تیم ملی را تضعیف نکنیم و البته پیشنهاد میکنم بعضی ها یه نگاهی به نحوه مربیگری خودشون در تیم ملی بندازن

  • عباس 10 نوامبر 2021 / 8:45 ق.ظ

    ننگ بر حاشیه سازان داخلی

  • عماد 9 نوامبر 2021 / 5:53 ب.ظ

    آقای دایی شما تازه تکنیک هم نداشتی یادت رفته|؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید