کد خبر:34212
پ

صحبتهای جنجالی سوشا مکانی علیه ستاره پرسپولیس: امیری سانتر کردن هم بلد نبود!

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس که در ماه های اخیر به شدت استقلالی شده، در خصوص مسائل این روزهای خود و باشگاه محبوبش صحبتها جنجالی جدید را مطرح کرد.   صحبتهای جنجالی سوشا مکانی علیه ستاره پرسپولیس: امیری سانتر کردن هم بلد نبود! 🔹من از همان اول هم استقلالی بودم و اگر شرایط برایم […]

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس که در ماه های اخیر به شدت استقلالی شده، در خصوص مسائل این روزهای خود و باشگاه محبوبش صحبتها جنجالی جدید را مطرح کرد.

 

صحبتهای جنجالی سوشا مکانی علیه ستاره پرسپولیس: امیری سانتر کردن هم بلد نبود!

🔹من از همان اول هم استقلالی بودم و اگر شرایط برایم مهیا بود، قطعا برای بازی‌کردن، استقلال را انتخاب می‌کردم. من دوست دارم صادقانه صحبت کنم و دنبال منافع خاصی هم نیستم.

🔹من همان روز که با پرسپولیس قرارداد امضا کردم، قبلش به دفتر باشگاه استقلال رفتم و قراردادی جلویم گذاشتند تا امضا کنم ولی به‌خاطر یک‌سری مسائل ترجیح دادم امضایش نکنم. شاید اگر با من بیشتر حرف می‌زدند و بیشتر قانعم می‌کردند، آن قرارداد را امضا می‌کردم. حتی من از امیر قلعه‌نویی هم این گارانتی را داشتم که گلر اول استقلال باشم.

🔹وحید امیری روزی که به نفت تهران آمد، سانترکردن بلد نبود و من حتی این را جلوی خودش هم می‌گویم. او در آن زمان شرایط الان را نداشت. نمونه وحید امیری یک نفر میان صد نفر است. یک‌سری آدم‌ها هم برای رسیدن به پیشرفت دست به هر چیزی می‌اندازند که شاید من آن کارها را نکنم.

🔹آرزو برای ۱۶ساله‌هاست. من دوست دارم این تجربیاتی را که در این سال‌ها به‌دست آوردم، با آرامش و لبخند در اختیار استقلال بگذارم. دوست دارم برای این تیم بازی کنم ولی اگر هم این اتفاق رخ نداد، خودم را همیشه یک هوادار ساده در کنار این تیم می‌دانم.

🔹من هیچ وقت برای منافع شخصی از استقلال حمایت نکردم. این را هم بگویم قبل از اینکه استقلال با رشید مظاهری مذاکره و این بازیکن را جذب کند، از این تیم پیشنهاد داشتم و سرمربی هم آقای مجیدی بود. البته من شرایط رفتن به استقلال را نداشتم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید