کد خبر:10310
پ

صحبتهای جالب روی کین و پاتریس اورا در مورد کارلوس کیروش : دوست داشته کله ش را بترکانم!

روی کین و پاتریس اورا دو بازیکن سابق منچستریونایتد با حضور در یک برنامه تلویزیونی مرتبط با فوتبال از خاطرات دوران کارلوس کیروش در منچستریونایتد صحبت کردند؛ روزگاری که او به عنوان دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد فعالیت می کرد.   صحبتهای جالب روی کین و پاتریس اورا در مورد کارلوس کیروش : دوست داشته […]

روی کین و پاتریس اورا دو بازیکن سابق منچستریونایتد با حضور در یک برنامه تلویزیونی مرتبط با فوتبال از خاطرات دوران کارلوس کیروش در منچستریونایتد صحبت کردند؛ روزگاری که او به عنوان دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد فعالیت می کرد.

 

صحبتهای جالب روی کین و پاتریس اورا در مورد کارلوس کیروش : دوست داشته کله ش را بترکانم!

روی کین کاپیتان جنجالی و خشن منچستری ها ضمن تمجید از نقش کارلوس کیروش در موفقیت های منچستریونایتد در زمان فرگوسن در اظهار نظری جالب گفت که به واسطه تاکتیک های دفاعی که کیروش به مغز فرگوسن تزریق می کرد، بازیکنان دوست داشتند کله کیروش را بترکانند چرا که او همواره بر اصول دفاعی تاکید داشت و مدام به بازیکنان فشار می آورد تا فضاها را از حریف بگیرند و آزادی عمل را از بازیکنان می گرفت که البته فرگوسن با تلفیق تاکتیک های دفاعی او و تفکر هجومی خودش عامل موفقیت های پیاپی منچستریونایتد شد.

در بخش دیگر این مصاحبه تلویزیونی که با شبکه ITV انجام شد؛ پاتریس اورا از نقش کلیدی کیروش در موفقیتش گفت چرا که او تنها فرانسوی زبانی بود که در بدو ورودش به منچستر توانست به او کمک کند. او ضمن تمجید از نقش تعیین کننده کیروش در موفقیت های تیم فرگوسن گفت در ابتدای حضورش در منچستریونایتد، کیروش به او گفته فعلاً برای بازی کردن عجله نکن و صبح تا شب بازی های لیگ برتر انگلیس را ببین تا با سبک بازی در آنجا آشنا شوی!

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید