کد خبر:14647
پ

صحبتهای تند مدیر پرسپولیسی علیه یک خبر

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک توییت به شایعات مربوط به شکایت النصر واکنش نشان داد.  چند ساعت پیش بود که باشگاه النصر از شکایتی جدید در دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده بازیکنان جدید پرسپولیس خبر داد. آن ها که پیش تر در کمیته انضباطی ای اف سی، کمیته استیناف این نهاد و […]

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با انتشار یک توییت به شایعات مربوط به شکایت النصر واکنش نشان داد.

 چند ساعت پیش بود که باشگاه النصر از شکایتی جدید در دادگاه عالی ورزش در خصوص پرونده بازیکنان جدید پرسپولیس خبر داد. آن ها که پیش تر در کمیته انضباطی ای اف سی، کمیته استیناف این نهاد و سپس دادگاه عالی ورزش این شکایت را مطرح کرده بودند، این بار در دادگاه CAS از کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایتی را ثبت کرده و گفته اند که ای اف سی عدالت را رعایت نکرده است.

این شکایت دوباره منجر به ایجاد شایعات فراوان درخصوص پرونده پرسپولیسی ها شد. شایعه این بود که دادگاه عالی ورزش دستور داده تا برگزاری فینال به تعویق بیفتد تا به پرونده پرسپولیس رسیدگی شود. آن هم در شرایطی که چنین خبری اساسا غلط بود و مشخص نیست که با استناد به چه منبعی انتشار یافته است.

سرانجام اما یک مقام رسمی باشگاه پرسپولیس به این شایعات واکنش نشان داد. ابراهیم شکوری که اکانت توییتر فعال دارد، با انتشار توییتی چنین شایعاتی را «حرف چیپ» و «حاصل مغز های تهی» خواهد تا با واکنشی تند و کم سابقه به استقبال آن ها رفته باشد.

او نوشته است: «‏هواداران پرسپولیس کبیر، ما فینالیست بزرگترین رویداد باشگاهی در آسیا هستیم و با یک بازی کمتر در جایگاه دوم لیگ برتر، از جایگاهتان لذت ببرید و خودتان را آماده تماشای دیدار فینال کنید و به حرفهای چیپی که حاصل مغزهای تهی است توجه نکنید.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید