کد خبر:5360
پ

شیطنت رسانه ای در خصوص توافق یحیی گل محمدی و سپاهان

در حالی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری دربی 92 دو تیم سرخابی پایتخت باقی مانده است، شایعه ای عجیب از خبرگزاری ایلنا، هواداران پرسپولیس را در بهت فرو برد.   واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر توافق یحیی با سپاهان   شیطنت رسانه ای در خصوص توافق یحیی گل محمدی و سپاهان خبرگزاری ایلنا […]

در حالی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری دربی 92 دو تیم سرخابی پایتخت باقی مانده است، شایعه ای عجیب از خبرگزاری ایلنا، هواداران پرسپولیس را در بهت فرو برد.

 

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر توافق یحیی با سپاهان

 

شیطنت رسانه ای در خصوص توافق یحیی گل محمدی و سپاهان

شیطنت رسانه ای در خصوص توافق یحیی گل محمدی و سپاهان

خبرگزاری ایلنا دقایقی پیش با انتشار خبری مبنی بر توافق اولیه یحیی گلمحمدی با سپاهان، شوک منفی بزرگی در اردوی سرخ پوشان پایتخت به وجود آورد. این شایعه از آنجا نشئت گرفت که پس از عدم موفقیت مدیریت پرسپولیس در جذب بازیکنان مدنظر یحیی برای فصل جدید و احتمال جدایی چند بازیکن اصلی این تیم، گمانه زنی هایی مبنی بر خروج یحیی از پرسپولیس در اوج موفقیت به گوش می رسید چرا که او به خوبی مدانست که موفقیت با پرسپولیس با وجود جدایی ستاره ها و ممنوعیت جذب بازیکن خارجی و همچنین عدم موفقیت در جذب نفرات مدنظر داخلی، بسیار سخت تر از گذشته خواهد بود و بر طبق خبر خبرگزاریایلنا، او تصمیم گیری در خصوص قطع یا ادامه همکاری خود با باشگاه پرسپولیس را به بعد از جام حذفی موکول کرده است.

اما هر چه که هست به نظر می رسد این خبر نیز نوعی شیطنت رسانه ای باشد چرا که دوستان در یک گمانه زنی عجیب و در حالی که قانون منع جذب مربی خارجی برای تیمهای لیگ برتری وضع شد، استراماچونی را جانشین فرهاد مجیدی کرده بودند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید